Vi som försökt en längre tid - första barnet
Tror jag får göra det då, för såhär ser testet ut idag, dubbelt så starkt som innan blödningen..
Så förvirrad tjej här :( kram <3
Tror jag får göra det då, för såhär ser testet ut idag, dubbelt så starkt som innan blödningen..
Så förvirrad tjej här :( kram <3
Hej på er! Jag är hemma idag pga att jag har sådan fruktansvärt huvudvärk, förmodligen migrän. Började igår, men har plågat mig hela natten och fortsättningsvis idag... något ovanligt som dock hände var att jag idag spydde. Det bara slog till när jag stod och gjorde iordning min frukost. Visst att jag brukar ha migrän/huvudvärk titt som tätt men brukar aldrig någonsin spy av det. Man blir ju lite orolig om det har med huvudvärken att göra, men kunde inte låta bli att bli lite hoppfull.. med tanke på att det inte är likt mig att spy.. tänk om?...
I förrgår var detta negativt, det måste väl tyda på att hormonerna ökar? <3
Orolig att det är för få veckor såklart, känns som en olidlig väntan tills jag får ta blodprov?
Hej på er. Idag 5 dagar innan bim fick jag en liten brun/röd blödning/flytning. Har ju tidigare fått så och det har aldrig betytt nåt... men det var länge sen jag hade det såhär tidigt innan mensen. Och tycker det är lite märkligt att jag får det när jag nu tar progesteron? Det borde snarare motverka mellanblödningar tänker jag? Usch, man bygger ju upp förhoppningar och är så van vid att det aldrig betyder nåt så är så rädd för dom här förhoppningarna. Igår spydde jag, och idag detta. Jag har dessutom varit otroligt konstig/uppblåst i magen, och mått illa.. >< men intalar mig själv att jag bara ätit något konstigt. För aldrig någonsin har ju något av dessa symptom betytt något alls...
Håller tummarna för att det kanske finns en fin liten anledning till dina små avvikelser i hur du mår <33
Ååå vad jag håller tummarna för att det är din tur nu <3 att aldrig veta och bara få vänta hela tiden är det jobbigaste av allt så förstår hur du mår verkligen! SÅ många gånger som man hoppats så mycket. Men att spy och få blödning är ju inget man kan inbilla sig riktigt? Hoppas verkligen att det beror på att ett ägg har fäst sig! Har du läst någonstans ifall andra har kräkts i samband med att ägget fäst? <3
Åh tack Steeph <3 hoppas <3 ..Hoppet går fram och tillbaka här.. Aa, jag tänkte mer att jag inte borde få någon mellanblödning när jag tar progesteron liksom, att det kanske borde vara en nidblödning då? Men jag vet inte. Jag kanske har helt fel.
Läste att det är en del som har spytt någon vecka efter äl, när troligen ägget fäst. Sen hur troligt det är vet jag inte. Söker man så finner man ju vad man än letar efter liksom.. >< så man landar i att det bara är att vänta som vanligt så får man helt enkelt se. Åh vad jag önskar att det kunde bli det... <3
Hej på er. Idag 5 dagar innan bim fick jag en liten brun/röd blödning/flytning. Har ju tidigare fått så och det har aldrig betytt nåt... men det var länge sen jag hade det såhär tidigt innan mensen. Och tycker det är lite märkligt att jag får det när jag nu tar progesteron? Det borde snarare motverka mellanblödningar tänker jag? Usch, man bygger ju upp förhoppningar och är så van vid att det aldrig betyder nåt så är så rädd för dom här förhoppningarna. Igår spydde jag, och idag detta. Jag har dessutom varit otroligt konstig/uppblåst i magen, och mått illa.. >< men intalar mig själv att jag bara ätit något konstigt. För aldrig någonsin har ju något av dessa symptom betytt något alls...
Har nog aldrig hoppats på att må illa och spy tidigare, men nu hoppas jag verkligen. För att det skulle vara ett tydligt tecken. Har inte spytt mer. Har mått illa till och från. Men är väl säkert mensen som är på gång som vanligt bara. Alltså blir så trött på mig själv just nu. Om folk kunde se in i ens huvud, det är en enda röra. Fram och tillbaka hela tiden... jag känner efter konstant, och så tänker jag ibland att det bara känns som att mensen är på gång.. men ibland inbillar jag mig att det känns annorlunda... och så vänder det igen.. nej det är mensen som är på gång "hur kan jag ens tro något annat"... och så håller man på sådär..