Ericky skrev 2021-06-07 10:20:30 följande:
Vickan! Jag har försökt få skicka PM till dig flera ggr, men när jag klickar på din användare så står det bara att sidan inte kan visas, så nu får jag skriva publikt. Vill bara säga TACK för dina meddelanden du skrivit här och var. Dels stöttande ord innan mitt plus, grattis till plusset och sedan dina fina ord efter det. Jag har, so ni vet, inte mått toppen efter MF och haft svårt att hänga med på grund av det mycket och eftersom det skrivits så otroligt mycket i den andra tråden, så ditt svar har drunknat.
Jag tycker att du (och flera andra här förstås) verkar vara en sån otroligt fin ch omtänksam person. Du är alltid stöttande och engagerad i oss alla, så jag vill verkligen få säga det till dig eftersom jag känner att jag inte fått fram det tidigare. Stor kram på dig! <3
Nämen åååh nu blev jag ju alldeles rörd!
TUSEN tack fina du, hur omtänksam är inte du då som tar dig tiden och energin att skriva de här värmande orden till mig?! Jag har svarat dig precis i ett DM, vad märkligt att du inte kunde skicka till mig!
Jag vet inte ens hur jag ska kunna tacka för det här meddelandet, och det betyder sååå mycket ska du veta! Måndagen började inte så bra och morgonen har varit lite deppig, men så läser jag det här och inser hur mycket kärlek och omtanke jag faktiskt har turen att omges med - du gjorde helt klart min dag!
Hoppas att du kan läsa mitt DM, så hörs vi mer där
Stor kram, underbara du! <3