MalinJ skrev 2022-12-06 10:04:20 följande:
Jag tycker det är bra med en bra förklaring då får det bli långt.
Tack för ditt perfekta svar, ja det är lite det jag också läst men sen blir man verkligen så nojig och tänker det att nej, det är negativt.
Jag tror som du säger att för min del verkar det ta längre tid, eller som det du skrev ovan och borde kunna hoppas fortfarande då.
Min mensvärk som kom förut är lugn nu, så jag får helt enkelt vänta lite till. Jag köpte hem ett Graviditetstest Testa Tidigt från RFSU nu också, men tänker vänta med och ta det tills typ torsdag.
Då är det en dag kvar till mens och kanske visas det något med den då.
Men annars blir det nog inget mer förens fredag. Känns liksom inte lönt och testa imorgon även om man är besatt i och vilja göra det 🤣
Ååh men vad fint att du tycker att det var bra med mitt svar! Jag tänker i alla fall att det finns hopp om att hcg håller på att stiga efter att ägget fäst nu, och att det i så fall går att se på testerna om några dagar
Bra idé att försöka vänta med att testa till torsdag, även om jag förstår att det är svårt att låta bli
Melsson skrev 2022-12-06 10:21:11 följande:
Ja det stod referensvärden på några, men inte på alla! Har ni fått ett datum än som ni ska dit? Jag har ÄL ons eller torsdag, så nu är det bara påt igen :P Du inväntar BIM? Några symptom?
@MalinJ Åh så hemskt med missfall lider verkligen med dig. Men som sagt så kommer förhoppningsvis nästa lilla frö att fastna <3 Hur gammal är du om du känner dig för gammal? jag känner mig lastgammal med, är 34 :P
Okej, men då kommer du att få mer klarhet i det när du får träffa en läkare sedan då
Nej vi har inte fått något datum än, bara att det blir i februari. Men jag såg på 1177 nu att mitt ena prov från igår, progesteronet, låg inom referensintervallet så jag hoppas att det ska vara bra.
Spännande, då vet sambon vad som väntar den här veckan alltså
Håller tummarna för att ni prickar in ÄL riktigt perfekt den här cykeln! Testar ni någonting nytt i den här cykeln eller samma som förra?
Ja men precis, BIM på söndag 11/12 så det är en seg väntan, haha. Inga symptom egentligen förutom ömma bröst, men det brukar jag ha efter ÄL och innan mensen kommer. Apropå ålder så är jag 33, så du och jag är väldigt nära i ålder