Vi som försökt en längre tid - första barnet
Såg att jag plötsligt hamnade högst upp i BIM-listan. Jag slutade tempa så vet inte om BIM var igår eller om det är nästa helg. Känns rätt så skönt att inte tempa så tack för era stöttande ord! Funderar på om jag har blivit sjuk för min energi gick ner på 0 idag och mår konstant illa så jag har mest sovit idag. Maken var sjuk i fredags och det gick över snabbt så troligtvis så mår jag bättre om någon dag. Börjar dock få upp förhoppningarna om att jag skulle kunna vara gravid så funderar på att ta ett test imorgon, får se hur jag mår när jag vaknar.
Uppdaterar listan nu när jag har nytt BIM datum.
Försöker se positivt på ny månad och vi ska även göra spolning nu på onsdag vilket blir 5 dagar före ÄL. Tänker ligga extra mycket nu varje dag 4-5 dagar innan ÄL för innan har vi kört typ varannan dag. Sen så ska det även tas spermaprov i slutet på denna månad så det går ju framåt.
Jag har även börjat äta rosenrot, zink och Munkpeppar så hoppas på mirakel!
På ÄL-dagen så ska vi även på SPA så vore ju fantastiskt om bebis blev till då...
Jaaa det låter som saker rullar framåt denna månad! :) även om ni kör varannan så kan ni hinna med 3ligg innan äl passerat, så ni har gott om tid :) jag har också börjat med munkpeppar, lite sent dock cd4, men nu är på cd7 så det blir inga munkpeppar denna cykel, jag har velat köpa läänge men aldrig vågat... vart köpte du din? Har tittat på många sidor men kan inte bestämma mig. Åh, spa pä äl dagen, har drömt om att få vara bortrest under äl någon gång, låter som en perfekt babymaking möjlighet ;)