Vi som försökt en längre tid - första barnet
Tack för ert fina stöd <3
Som väntat kom mensen idag :'( så 15:e försöket ner i toaletten..
Ericky: den kan diffa 1, max 2 dagar.
Kram <3
Tack för ert fina stöd <3
Som väntat kom mensen idag :'( så 15:e försöket ner i toaletten..
Ericky: den kan diffa 1, max 2 dagar.
Kram <3
Hej världens bästa gäng!
Ville bara säga att dagens ultraljud visade bästa tänkbara scenario. Bebis hjärtljud är fortfarande snabba och starka och hen växer som den ska. Fostret som gick under har börjat tillbakabildas och inget blod hittades vilket är fantastiska nyheter. Än kan vi inte luta oss tillbaka dock för vad som helst kan hända ännu. Vila är ordinerat tom 12 fullgångna veckor men from idag är vi utskrivna ifrån gyn och vår bm har ansvaret för oss. Nästa UL blir privat i v12 och sedan KUB v14. Vi håller tummarna och känner oss försiktigt optimistiska.
I övrigt har jag läst ikapp allt här och blir så ledsen och bedrövad när jag ser hur ni kämpar. Får kämpa er blå för rätt och rättvis vård och hjälp.. Hur ni mår. Och hur jag önskar så att jag kunde göra någonting alls för att hjälpa er. Det är så förbannat orättvist och jag vill inget hellre än att ge er det ni alla vill ha; en bebis! Önskar er alla en lugn, fin sommar med mycket återhämtning och helst spontana graviditeter. <3 kraaaam!
Och idag började mina spottings så mensen är på gång. Hade en förhoppning om att jag fick en nidblödning men kroppen jävlas med mig precis som alltid. Är så besviken och började dagen med att gråta. Nu ska jag hämta ut antibiotika för att bli av med något jäkla virus vi har, så kommer slå ut tarmfloran till på köpet. Så besviken på min kropp :(
Negativa test här två dagar innan BIM, så på det igen nästa månad då! :)
Molybden, BIM 15/6, 26 år (12:e försöket, PCOS) PLUSSAT
Mizzi26, BIM 17/6, 27 år (försökt i 9 mån, 6 äl, 1 missfall, långa oregelbundna cykler)
ananna, BIM 21/6, 29 år (försökt i 12 månader)
Mirabilis89, BIM 25/6, 32 år (12 försöket, eller något?)
Ericky, BIM 26/6, 33 år (11:e försöket och 1:a försöket efter MF)
SoHo84 BIM 27/6, 37 år, 18:e försöket
Vickan31, BIM 1/7, 32 år (13:e försöket)
Emmalucy, BIM 2/7, 35år, 7:e försöket(med 3års misslyckande med exet) - lämnar blodprov och gör VUL denna cykel
Stickling, bim 3/7, 33 år (12:e försöket, 2 mf, PCOS)
MAKL, BIM 3/7, 27 år (10:de försöket)
Carina82, BIM 3/7, 38 år (8e försöket)
Memestar, BIM 6/7, 29 år (11e försöket)
BoringBrick92, BIM 7/7, 28 år (8:e försöket)
Gulgja, BIM 7/7 (10:e försöket och 2 försöket efter stabiliserande prolaktinvärden)
Idoh, BIM 7/7, 35 år, 10:e försöket, genomgår fertilitetsutredning)
Sellcarro, BIM 8/7, 28 år (11:e försöket) 1 MA & 1 MF
RH93, BIM 11/7, 28 år (12:e försöket)
Längtartillvår, BIM 12/7, 35 år (10e försöket)
Lisen91, BIM 13/7, 29 år (12:e försöket)
Soff, BIM 17/7, 33 år (16:e försöket)
Janni91, BIM 22/7, 30 år (13:e försöket, kort lutealfas + mellanblödningar)