Vi som försökt en längre tid - första barnet
Hej fina ni!
Jag är på min sista cykel innan IVF round 2. Jag tror att jag är på cykel 19 men börjar helt ärligt tappa räkningen haha. Denna cyklen har jag börjat ta ägglossningstest för första gången redan maj månad. Vill dels ge det mitt bästa försök innan IVF, men också ha lite koll på när jag ska hämta ut sprutorna.
Har helt ärligt talat ganska mycket ångest inför denna rundan. Inför första rundan var jag peppad på att göra något nytt och trodde att IVF var lösningen, men förstår nu att det bara är ett tillvägagångssätt. Är inte nervös över sprutorna, mer utöver att jag nu vet exakt hur pissigt jag kommer att må, särskilt efter äggplocket. Eftersom jag har kunnat fokusera på annat över sommaren är det också bitterljuvt att kasta sig in igen med båda fötterna. Men tänker att jag så smått ska bli aktiv hos er igen! Och STORT GRATTIS till dem jag ser PLUSSAT denna månaden!
NatMar005 PLUSSAT
Molybden, BIM 15/6, 26 år (12:e försöket, PCOS) PLUSSAT
Emmalucy, BIM 2/7, 35år, 7:e försöket(med 3års misslyckande med exet) - PLUSSAT
Ericky, BIM 21/7, 33 år (12:e försöket och 2:a försöket efter MF) PLUSSAT
Soffsen, BIM 30/8, 27 år (13:e försöket, två MF)
Längtartillvår, BIM 2/9, 36 år (sista försöket innan första ivf)
MsTintin, BIM 3/9, 29 år (18:e försöket)
RH93, BIM 6/9, 28 år (14:e försöket)
Sellcarro, BIM 7/9 (13:e försöket, 1 MA & 1 MF)
Soff, BIM 9/9 (18:e försöket)
Weloty, BIM 9/9, 30 år (14:e försöket, PCOS)
Lisen91, BIM 10/9, 29 år (14:e försöket)
Janni91, BIM 11/9, 30 år (15:e försöket, oförklarligt barnlös och inväntar IVF)
Tildasafira, BIM 15/9, 28 år (18:e försöket, upprepade tidiga missfall - inväntar ivf)
Mirabilis89, BIM 15/9, 32 år (15:e försöket)
Msofie, BIM 15/9, 26 år (19:e försöket)
Vickan31, BIM 23/9, 32 år (16:e försöket)
Vi har bestämt att vi startar ivf i oktober istället för november så att vi hinner med en återföring innan jul. Annars skulle inte återföringen bli förrän i slutet på januari vilket är alldeles för lång väntan. Jag känner mig så taggad! Är idag på äl+7 och tror inget på denna cykel. Nästa cykel blir en ?naturlig? cykel utan letrozol och blir alltså den sista innan jag börjar med sprutor.