Längtartillvår skrev 2021-07-09 11:42:30 följande:
Tack fina du <3 ja det är verkligen skit! Hatat det, vare sig det skulle vara spottings eller mens direkt. Nästan bättre att få mens direkt, annars har jag ändå haft hopp om att kanske, för vissa har ju småblödningar fastän de är gravida. Men jaja, nu efter så många månader vet jag bättre. Jag har samtal med dem den 19e, ska fråga men tror inte de vill ge mig någonting iom att de inte hittar något fel med mig, (bra ägg, regelbunden ägglossning etc) utan det verkar vara min kille spermier som är lite sådär.. Jag ska pusha för att få tid tidigt till ivf iom att de glömde av att boka in mig för spolning och därmed senare lades allting :(
Hoppas allt är bra med dig! Måste kännas helt underbart med ett litet liv i dig, och bästa av allt, inget mer schemalagt sex!! Haha, längtar efter den dagen :)
Mmm, det är jus svårt det, vården vill typ inte hjälpa känns det som... hur är det mer lönsamt för dde att bekosta IVF än att du kanske får en boost trots normala cykeln och inte behöva det tillslut?
Jo det är helt ok, tack :) var lite orolig hela veckan eftersom jag har haft udda huggande känslor hela veckan, men ser ut som testerna ökar nu och den har lagt sig... har fortfarande typ noll symptom så man känner sig lite rånad av upplevelsen xD man vill ju känna sig gravid efter flera års försök! inte för att jag inte är oändligt tacksam :) men mer känns som... händer det något, eller håller progesteronet min mens borta?