• Pörny

För oss 35+ som försöker bli gravida

Ännu ingen mens, men inga positiva test heller. Konstiga kropp! 

hur går det lilleplutt2022? hur såg tempen ut idag? 

• Pörny
    Lilleplutt2022 skrev 2022-07-11 11:21:17 följande:

Hahaha här kommer den. CoolVill verkligen inte hoppas för mycket och idiotiskt nog så skulle jag ju få ett svar direkt och slippa denna vånda men vågar inte ta ett gravtest. .. FF early pregnancy sign tool har nu gått upp till 79 poäng Spöke

Men vad spännande, håller alla tummar jag har för dig :) 
  • Pörny
    Lilleplutt2022 skrev 2022-07-11 14:16:58 följande:
    Tack!Hjärta 
    Pörny skrev 2022-07-11 11:54:17 följande:
    Men vad spännande, håller alla tummar jag har för dig :) 
    Tack! Hjärta
    Hoppas att - ändras till ett + för dig! Har du BIM idag?Tack!Hjärta
    BIM var i lördags, bara för att jag skrev så kom den satans tant röd. Aja bättre lycka nästa gång, nytt försök i augusti igen. 
  • Pörny
    Brallans skrev 2022-07-14 09:35:06 följande:
    Bra plan Skrattande jag ska också ta min boost på söndag tänkte jag :) 

Vi var btw på Skansen igår, suget för fler barn minskade under den dagen haha.. började dagen med att iaktta en tjej slå sin mamma för att hon fick för nära, en annan pojke slogs med pinnar helt random.. fast det kanske är som man säger ?mina barn andras snorungar? haha 
    Vi var på skansen i tisdags och fick lite samma känsla? såg ett äldre barn (typ 12-14) som stod utanför och gallskrek och slog sin mamma för att de skulle gå till skansen och inte bara äta glass?? men såg också väldigt många bebisar och kände hur äggstockarna vann över griniga tonåringar :) 
  • Pörny

Vad spännande i tråden här närmsta veckan :) jag är på cd7 bara så här händer ingenting, valde att resa bort och kommer hem på onsdag så får attackera maken då :) 

• Pörny
    Brallans skrev 2022-07-18 20:26:56 följande:
    Skönt med en resa {#emotions_dlg.flower} ladda batterierna och sen attackera maken Cool
    Passade på att ta med mig mina töser iväg på en roadtrip innan jag blir gravid med illamående, humörsvängningar och foglossning :) 
  • Pörny

Otroligt spännande att följa era grafer, lär mig massa konstigt jag inte visste att jag ville veta här :) själv tempar jag inte alls och inga ägglossningstester heller än, har funderat på det om makens simmare tänker missa ägget fler gånger. 

nu är jag i alla fall hemma och lyckades attackera mannen igår :) och förhoppningsvis fler gånger fram till söndag när min mensapp anser att jag har äl ?? tror jag har lite slemmiga flytningar idag men känns svårt att veta säkert med tanke på snigelslemmmet från maken ??

• Pörny
    Lojsan DN skrev 2022-07-23 08:41:30 följande:

Min graf håller sig på samma våglängd händer inte så mycket där.

Men det kan hända en del någon annanstans, kolla här Förvånad Det är bara på ÄL+9 så allt kan hända. Men ändå!!!!  (Syns som vanligt bättre irl) 

Åh vad spännande jag ser ett svagt streck :) 
  • Pörny
    Lojsan DN skrev 2022-07-24 07:36:43 följande:

Ja det blir bara starkare, det syntes ännu mer i dag. SkrattandeJag är så glad med ändå så nervös, vågar inte hoppas en. Men jag viskar tillbaka ett försiktigt tack och hoppas det stannar kvar. 

Tempen ökar här, och din graf ser ju lovande ut wow. Det är farligt roligt att kolla graviditetsmonitorn Cool

Men det där är ju definitivt ett riktigt synligt streck :) nu vågar jag säga grattis. hoppas nu vi får se fler såna test här närmaste veckorna :) 
  • Pörny
    Lojsan DN skrev 2022-07-24 09:47:48 följande:

Det är några stycken här nu som går i väntans tider, när hade ni tänkt att ta första testet? 
    Kan ni vänta till BM eller finns det någon som mig här inne som 
    gärna testar lite tidigare? Skrattande

Jag är testgalen och kommer definitivt inte vänta till BIM. men får se när jag inte kan hålla mig längre :) 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida