För oss 35+ som försöker bli gravida
Ännu ingen mens, men inga positiva test heller. Konstiga kropp!
hur går det lilleplutt2022? hur såg tempen ut idag?
Ännu ingen mens, men inga positiva test heller. Konstiga kropp!
hur går det lilleplutt2022? hur såg tempen ut idag?
Hahaha här kommer den. Vill verkligen inte hoppas för mycket och idiotiskt nog så skulle jag ju få ett svar direkt och slippa denna vånda men vågar inte ta ett gravtest. .. FF early pregnancy sign tool har nu gått upp till 79 poäng
Vad spännande i tråden här närmsta veckan :) jag är på cd7 bara så här händer ingenting, valde att resa bort och kommer hem på onsdag så får attackera maken då :)
Otroligt spännande att följa era grafer, lär mig massa konstigt jag inte visste att jag ville veta här :) själv tempar jag inte alls och inga ägglossningstester heller än, har funderat på det om makens simmare tänker missa ägget fler gånger.
nu är jag i alla fall hemma och lyckades attackera mannen igår :) och förhoppningsvis fler gånger fram till söndag när min mensapp anser att jag har äl ?? tror jag har lite slemmiga flytningar idag men känns svårt att veta säkert med tanke på snigelslemmmet från maken ??
Min graf håller sig på samma våglängd händer inte så mycket där.
Men det kan hända en del någon annanstans, kolla här Det är bara på ÄL+9 så allt kan hända. Men ändå!!!! (Syns som vanligt bättre irl)
Ja det blir bara starkare, det syntes ännu mer i dag. Jag är så glad med ändå så nervös, vågar inte hoppas en. Men jag viskar tillbaka ett försiktigt tack och hoppas det stannar kvar.
Tempen ökar här, och din graf ser ju lovande ut wow. Det är farligt roligt att kolla graviditetsmonitorn
Det är några stycken här nu som går i väntans tider, när hade ni tänkt att ta första testet?
Kan ni vänta till BM eller finns det någon som mig här inne som
gärna testar lite tidigare?