• Pörny

För oss 35+ som försöker bli gravida

Värst vad det händer saker här, barnen blev sjuka så hr inte haft tid att läsa :/ 

symetrical det låter mystiskt, jag håller tummarna för att du egentligen är gravid bara att kroppen inte fattat det än. 

brallans, det ser spännande ut, jag väntar med spänning på ett plus. 

äl+6 här och stark molvärk i livmodern idag, väldigt mycket flytningar och jag gråter till disneyfilmer, hoppas det är tecken på tidig graviditet och inte att mensen tänker komma tidigt. 

• Pörny

Jag tog ett testa tidigt imorse äl+8 för att jag inte kunde låta bli längre, visade ett supersvagt streck :O 

• Pörny
    Symetrical skrev 2022-07-30 10:14:14 följande:
    Wow! Bild? Drömmer
    Vet inte om det syns nått på bild så himla svagt men verkligen där i verkligheten :) 

• Pörny
    Symetrical skrev 2022-07-30 13:12:02 följande:
    Huvudsaken är att du ser! Är det ett testa tidigt? :)
    Det syns och syns på bild på telefonen men inte på familjeliv?. hopplöst. Ja ett rfsu testa tidigt, har ett till och ett cb digitalt testa tidigt så provar igen imorn :) 
  • Pörny

Inget starkare streck här inte, lika svagt som igår morse Så antingen är det ett spökstreck eller så är det bara galet tidigt :) 

skönt ändå att kunna börja om symetrical, även om det hade varit roligare med ett plus. Håller tummarna för augusti :) 

• Pörny
    H0nd3ndär skrev 2022-07-31 08:21:20 följande:

Tog mod till mig och testa nu på morgonen. Ser ni också något? Förvånad 

Ja det syns :) grattis :) 
  • Pörny

Inte gravid på testa tidigt digitalt så antar att strecket jag fick på äl8 var ett spökstreck :/ fortfarande tidigt men ändå nedslående att se det där ?inte? på ett digitalt test. 

• Pörny
    Symetrical skrev 2022-08-01 07:14:14 följande:
    Vad segt :/ Hur långt efter äl är du nu?
    Kanske en kemisk graviditet annars..?
    Brallans skrev 2022-08-01 07:38:03 följande:
    Samma funderingar som Symetrical, tänker att det kanske är för tidigt. 

Ja asså det är bara äl+10 så tidigt är det, bara hoppades när jag ändå såg ett litet töntigt streck på Äl+8 så tycker man ju att det borde bli starkare :/ men jag är kvar i leken än, tar ett nytt test imorgon och hoppas det dyker upp nått litet streck, men nu har jag bara vanliga stickor :( och inga testa tidigt?.
  • Pörny
    skaviblifyra skrev 2022-08-03 20:56:30 följande:

Jag kommer säkert in i gruppen igen. Är 8+0och har rosa flytningar och lite molvärk. Ska göra vul i övermorgon så då får vi se. Såg ett hjärta förra veckan i 6+4 men men vi får se. Har ju två ma och ett missfall med mig. Förra hade jag en rosa flytning v sex sen inget mer men i vecka 10+2 visade att fostret stannat då när det kom blödning

Jag håller tummarna för att du inte kommer tillbaka till oss. Lycka till. 
  • Pörny

Äl+13 idag, kan vara 11 om jag fick ägglossning enligt appen vilket jag inte tror. Men negativa tester säger att mensen kommer som beräknat på måndag. nytt försök nästa månad, å har aldrig försökt blir gravid så här länge, tidigare är gjorda på första försöket. 

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida