KillBill skrev 2025-02-17 22:25:55 följande:
Vad babblar du om?

Du har börjat diskutera netto skattebetalare och uttrycker kritik över att ett fåtal netto skattebetalare måste försörja många människor som inte når upp till gränsen för att bli netto skattebetalare.
Förstår du inte att när du i en invandringskritisk diskussion lyfter fram att netto skattebetalare försörjer en massa människor, så inkluderar den grupp som blir försörjd lika många svenskar som invandrare? Inser du inte att det är låginkomsttagare som inte når upp till gränsen för att vara netto skattebetalare?
Det handlar om personalen i din livsmedelsbutik, vårdbiträdet som tar hand om dig när du blir sjuk, restaurangbiträdet som lagar din mat, lokalvårdaren som städar i lokaler där du vistas, och många andra låglönegrupper där både svenskar och invandrare arbetar.
Att börja peka ut grupper i samhället som mindre lönsamma är enligt mig vidrigt, oavsett om det handlar om svenskar eller invandrare.
Det är du som ljuger och babblar.
Och du bevisar själv gång efter annan att det är du som fabulerar och irrar i dina egna dimmor.
Alla i tråden kan nog se att du själv visar detta.
Allt det du påstår om mig är bara ditt eget hittepå.
Inget av det du skriver har någon grund i något av det jag har skrivit.
Du saknar argument och förvandlas då till en vidrig lögnhals,
Uppenbarligen saknar du helt och hållet argument gällande de faktiska saker från verkligheten som jag tar upp, allt är saker som vanliga människor upplever i vårt nya Sverige. Du saknar argument och därför försöker du flytta fokus och du försöker smutskasta mig som person genom att du väljer att hävda rena lögner om mig.
Jag har aldrig, säger ALDRIG!, pekat ut grupper i samhället som mindre lönsamma.
Det är vidrigt av dig KillBill att upprepat framföra dina lögner och personliga påhopp.