LJM91 skrev 2022-02-27 19:58:23 följande:
Inga nyheter här, vet heller inte längre vad som är inbillning eller önsketänkande och vad som är riktiga känningar i kroppen haha.. Tycker jag är ovanligt känslig för dofter idag, allt som har luktat gott har jag liksom velat inhalera långt ner i lungorna. Kan ju lika bra vara inbillning dock. Brösten ömmar fortfarande inte men tycker att molvärken tilltar lite emellanåt, vilket för min del tyder på att mensen är på ingång. Har fortfarande inte vågat titta på toalettpappret, men inga fläckar i trosorna haha. Såhär olidligt nervös har jag nog inte varit förrän denna cykeln..
Nej men visst, svårt att separera på önsketänkande, symptom på pms och riktiga graviditets symptom ibland. Man vill ju tänka positivt samtidigt som man inte vill få upp falska förhoppningarna. Men låter ju väldigt positivt med känslighet för dofter och molvärk, är så många som beskriver dom symptomen innan dom plussar. Håller alla tummarna jag kan för dig!
Iom min ?fasta gubbe? imorse så hade vi sex nu ikväll. Bestämt mig för att det för räcka för den här månaden så får det bli som det blir. Blev så otroligt ledsen förra försöket när det inte tog och jag kände att jag verkligen hade ?givit allt?...! Känns ganska skönt att släppa pressen om än så bara för den här månaden :)