evelinagra1 skrev 2022-04-04 15:07:06 följande:
för att det känns precis som alla andra månader och sen sjönk tempen imorse..
ja men precis är det rätt tajming så ska det ju räcka med 1 gång!
man får försöka tänka positivt blir det inget denna gången så kanske det blir ett januari barn istället! Julafton är ju inte det roligast, hade också varit beräknad i närheten av jul men hade såklart blivit otroligt glad ändå även fast kanske inte barnet hade varit så glad i framtiden haha ;)
inget annorlunda förutom att jag inte berättat för min sambo när jag har ägglossning, nidå?
Ah då förstår jag. Jag gav faktiskt upp tempningen sen 2 månader sen, kände att det stressade mer än det gav. Använder dock NC app fortfarande men lägger bara in resultat från ÄL testen...
Ja men precis! Haha nä men känner samma, kanske inte det roligaste för barnet att fylla vid jul precis, även om jag är säker på att man skulle kunna göra det super fint och speciellt vid varje födelsedag iaf.
Okej, jag skulle också önska att jag slapp berätta för honom varje gång men då finns en risk att vi inte får till det så brukar ändå säga att "nu är dom fertila dagarna här" haha... Jag har tagit dubbeldos D-vitamin runt ÄL denna gång, precis som jag gjorde den månaden jag plussade (tidigt missfall), sen var jag på spolning av äggledarna så hoppas det kan ge någon mirakeleffekt.