• Chilins

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

amandakollb skrev 2022-08-15 05:51:20 följande:
    Min temp steg mycket imorse och är på äl+10 eller äl+12 så tog ett test precis, för får mig att jag ser ett suuuupersvagt streck, ser ni något? Känns som jag inbillar mig
    Jag ser ett streck men jag har också fått väldigt mycket svaga streck på RFSU utan att vara gravid så jag skulle testa med något annat? 
  • Chilins

äl+7 nu. börjar bli riktigt otålig nu och vill veta hur det gått. Känner inget speciellt så har egentligen redan börjat spåna på när nästa ägglossning är och när jag kan börja testa för den. Men vill bara veta nu.. suck vad tiden kan gå långsamt

• Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-08-16 15:55:25 följande:

Nästa inlägg kommer det en mindre trevlig bild. Så förlåt om någon är känslig. 
    Va precis på toaletten och när jag torkade mig va denna på papperet. De är som en gelé klump. Är det typ ägglossning? Eller vad? 

Jag har haft sådär :) då fick jag starkt utslag på ägglossningstest också. 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-08-16 17:04:16 följande:
    Jag fick inget starkt utslag idag. Funderar ta ett nytt senare ikväll. 
    Vad kör du med för test? Den gången fick jag starkt utslag på RFSU på kvällen 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-08-16 17:30:28 följande:
    Använder från test lagret. Men har några rfsu liggande. Tänkte ta ett rfsu ikväll. Ska försöka hålla mig till kl 21.
    När har du fått ägglossning efter sån gelé klump?
    Jag tror att ägglossningen kom typ som vanligt efter ett positivt test, inom ca 2 dagar :) testa ikväll. Vet inte om man ska använda testlagret på morgonurin eller på dagen? RFSU ska Man ju använda mellan 10:00-20:00 och clearblue på morgonen? kan inte förstå hur det kan vara skillnad 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-08-16 17:43:31 följande:
    Jag har fått ägglossning 4 dagar efter positivt test. Vet flera här minne har fått 3-4 dagar efter. Förstår inte varför det ska vara olika tider. Får ta läsa när test lagret egna ska tas. 
    Jag har också fått 3-4 dagar efter men det har inte alltid varit så.. upplever att det blivit mycket fram och tillbaka sen jag varit gravid två gånger? helt i onödan 
  • Chilins

nu har jag gjort en sån jävla dum grej. jag är bara på äl+8 men kunde inte hålla mig från att ta ett tidigt babyplan eftersom jag köpt en massa sådana. Jag har aldrig testat med babyplan så vet inte hur ofta det brukar vara missvisande, vad är era upplevelser och vad ser ni?! 

• Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-08-16 17:50:13 följande:
    Ja, det är verkligen olika för varje gång känner jag... Förra gången två dagar. Men börjar få lite värk. Så funderar på att ta d vitamin boots och sen tar jag bisolvon nu :)
    Tycker det låter smart att köra på :) är ju verkligen olika varje gång och man har ju inte råd att missa känns det som? 
  • Chilins

Fan vad jag ångrar mig nu. Varför skulle jag testa såhär tidigt?! Det är ju det här analyserandet jag hatar men jag fick ett infall jag inte kunde stoppa. Ville typ se ett babyplan vara helt blankt för att kunna jämföra det sen i och med att jag aldrig testat med dom. nu känner jag mig mer förvirrad än någonsin. Lägger en till bild med förhoppningsvis lite bättre kvalité.
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-08-16 19:55:32 följande:
    Jag ser något :) 
    Hoppas det inte är spökstreck. Om jag var du skulle jag tagit ett test varje morgon. Om du har många du kan använda upp :p

Det kommer bli ett varje dag från och med nu haha Tungan ute vad har jag gjort? alldeles för tidigt. Ska inte ha mens förrän tidigast söndag. 

tack evelina Hjärta

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?