• Chilins

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Man blir ju så trött på sig själv, vad förväntar man sig såhär tidigt, huvudbry eller solklar negativt och aldrig är man nöjd Skrikandes

amanda, vi får hålla varandra (och kanske alla andra härinne :)) uppdaterade. 

dalarna, så härligt att tappen är öppen! Bara köra. Test i all ära men kroppens tecken är alltid kroppens tecken 

• Chilins
    LJM91 skrev 2022-08-16 20:21:12 följande:

Ser svagt streck chilins, håller tummarna! <3

Vad tråkigt att det var negativt nu amandakollb, men hoppet är inte ute förrän mensen kommer!

Tack ljm Hjärta 
  • Chilins
    amandakollb skrev 2022-08-16 20:41:43 följande:
    Ja absolut! Ska du testa imorgonbitti? Jag kommer nog inte kunna hålla mig från att testa då haha, har ändå fyra test kvar så lika bra att ta ett varje morgon nu när jag ändå har börjat testa 
    Kommer definitivt inte kunna hålla mig nu när jag väl börjat?. Men är verkligen rädd att babyplan har mycket spökstreck och jag tycker ändå att Strecket på mitt test var ganska grått men samtidigt det tydligaste jag fått på såna här vanliga stickor?
  • Chilins
    amandakollb skrev 2022-08-16 21:03:39 följande:
    Nä samma här! jaså, är det något med just babyplan som ger spökstreck? testar du med tidiga test eller vanliga? jag fick Ju svaga test både igårmorse och imorse på vanliga test men ikväll var det inget streck av vad jag kunde se :( 
    Nä jag har ingen aning om babyplan kvalité För jag har aldrig använt dom? det är väl därför jag känner mig så skeptisk. Kanske är mitt ett sånt som skulle räknas som blankt och negativt? Jag vet inte? mitt är ett testa tidigt.. hoppas att du får tydligare imorgon! HCG ska ju dubbleras varannan dag :) så håller tummarna för dig imorgon 
  • Chilins
    amandakollb skrev 2022-08-16 21:21:49 följande:
    jah vet inte heller, hm ja kan ju vara samma med restlagrets som jag använder. okej ah önskar jag också hade ett testa tidigt, men får testa med vanliga och som sagt hoppas det är starkare imorgon! Håller tymmarna för dig med imorgon att det är starkare! ska du testa med ett testa tidigt imorgon med? :)) 
    Ja :) jag har bara testa tidigt, köpte 15 st tror jag när jag beställde. Sen har jag ett digitalt clearblue för den dagen jag känner att jag Vågar eller behöver Skrattande men det testet har då legat på sin plats  i flera månader så jag vågar inte tro att det skulle komma till användning denna gång heller
  • Chilins

Blankt test idag? så det måste ju varit ett väldigt starkt spökstreck igår. så dumt att börja testa sådär tidigt

• Chilins
    amandakollb skrev 2022-08-17 06:33:52 följande:
    Tog ett till test precis och nu måste det väl vara positivt, eller vad säger ni? 
    Verkligen positivt!! Grattis!! Hjärta
  • Chilins
    Fyrklöverns skrev 2022-08-17 06:46:22 följande:

Vad tråkigt! :( Hoppas det är tillfälligt bara. Det är ju väldigt tidigt så det är verkligen inte kört. Är du inte på typ äl +8-9 bara?

Jag har slutat testa med de tidiga för de gör mig mer förvirrad. Tycker de vanliga visat nästan lika tidigt.

Jo det är tidigt än, äl+9 idag så det är ju mest att förvirringen startade på grund av att det var en sån tydlig skugga igår så jag ångrar ju lite att jag ens började testa igår för det skapade verkligen bara mera förvirring.. tempen är ganska jämn denna gång. innan jag hade mitt missfall så hade jag ungefär 35,95- 36,10 innan ägglossning och sen efter ägglossning 36,30 och uppåt. nu har jag varit nere på 35,75 innan ägglossning denna gång precis innan ägglossning var tempen 36,01 Och höjdes till 36,25. sen steg tempen upp till 36,49 och har sedan dess legat hyfsat stadig på omkring 36,45. Vet inte vad man kan utläsa av detta. Har ingen gigantisk höjning men inte heller någon dipp ännu, det brukar jag ha. Man griper ju efter halmstrån på saker som är annorlunda vsrje gång 
  • Chilins
    amandakollb skrev 2022-08-17 09:36:54 följande:
    vill du inte skicka bild på kurvan så är det lättare att se? :) 
  • Chilins
    amandakollb skrev 2022-08-17 10:16:01 följande:
    kurvar ser ju jättefin ut än så länge =) och om du bara är på äl9 så är det väldigt tidigt ännu:) tappa inte hoppet! 
    Tycker du?? :) jag har ju typ känt mig lite besviken att det aldrig blir någon ordentlig höjning? 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?