Fyrklöverns skrev 2022-08-17 06:46:22 följande:
Vad tråkigt! :( Hoppas det är tillfälligt bara. Det är ju väldigt tidigt så det är verkligen inte kört. Är du inte på typ äl +8-9 bara?
Jag har slutat testa med de tidiga för de gör mig mer förvirrad. Tycker de vanliga visat nästan lika tidigt.
Jo det är tidigt än, äl+9 idag så det är ju mest att förvirringen startade på grund av att det var en sån tydlig skugga igår så jag ångrar ju lite att jag ens började testa igår för det skapade verkligen bara mera förvirring.. tempen är ganska jämn denna gång. innan jag hade mitt missfall så hade jag ungefär 35,95- 36,10 innan ägglossning och sen efter ägglossning 36,30 och uppåt. nu har jag varit nere på 35,75 innan ägglossning denna gång precis innan ägglossning var tempen 36,01 Och höjdes till 36,25. sen steg tempen upp till 36,49 och har sedan dess legat hyfsat stadig på omkring 36,45. Vet inte vad man kan utläsa av detta. Har ingen gigantisk höjning men inte heller någon dipp ännu, det brukar jag ha. Man griper ju efter halmstrån på saker som är annorlunda vsrje gång