Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2022-03-07 14:14:39 följande:
    Tempen är fortfarande hög och fortfarande ingen PMS.. Jag kan ju ha ägglossat i den sista ?dippen? på CD46, isåfall är BIM på tisdag. Tack för titten på testet! Hoppas att din temp fortsätter vara hög imorgon, din kurva ser jättefin ut :)

spännande! håller tummarna för dig <3

• evelinagra1

Sophiee92 : jag jag hoppas att det blir våran tur snart.. ja jag spolade äggledarna, själva ?ingreppet? gick bra! Det kändes ju såklart men gick över fort. Däremot fick jag väldigt ont i magen på kvällen vet inte om det berodde på spolningen men skulle ju tro det iallafall men överlag så gick det väldigt bra! 

Jag vill testa mig typ nuuu haha men ska försöka vänta tills på onsdag iallafall. Jag har ganska kort lutealfas så är bara på äl+7 eller 8 än sålänge 

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-03-08 10:31:44 följande:

I morse låg tempen på 36,47 vilket är ett rejält skutt nedåt, så antar att mensen kommer idag eller imorgon. Har fortfarande varken ömma bröst eller mensvärk dock, men det hinner kanske visa sig under eftermiddagen.. Vill bara ge upp, nu lär det ju dröja minst en månad innan nästa ägglossning om cykeln fortsätter dryga sig på det här sättet. Ska skippa ägglossningstesten då min cykel bara har blivit längre och längre sen jag började med dem, tänker att det kanske skapar en stress.

stor stor kram, förstår att det måste vara så jobbigt att inte få något svar Hjärta

• evelinagra1

Idag sjönk tempen ytterligare lite men fortfarande inte under linjen så räknar med mens imorgon eller fredag 

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-03-09 12:52:45 följande:

PCOtjej95, jag har hört att mängden sekret inte ska påverka så länge det finns sekret inne i själva livmodertappen, och där kan vi ju inte känna den. Jag brukar inte heller ha speciellt mycket sekret.

Så himla trist med negativt test evelinagra1 :( tycker verkligen det borde vara din tur väldigt snart! Hur känner du dig?

det känns jobbigt.. men blir inte så förvånad längre. Nu känns det som att jag håller på att bli sjuk också så det gör det ju inte bättre haha.. men ska väl inte ge upp hoppet innan mensen har kommit men det är svårt att vara positivt :/ 

hur går det för dig? 

• evelinagra1

Sophiee92 : jag hoppas att det kan bli ett plus ändå! Jag är lite osäker på BIM enligt NC så är det på fredag men jag skulle säga imorgon så vi får se! Nu börjar jag ju dock känns mig sjuk, känner mig febrig och har hosta.. dock ?bara? 37.5 i temp så det är ju ingen feber men bra mycket högre än vad jag brukar ha. Har ju läst att det kan vara en symtom på graviditet men då borde jag ju nästan fått ett plus idag, har ställt in mig på att mensen kommer nu dom närmsta dagarna och skulle den inte göra det så blir det en väldigt positiv överraskning istället! Tungan ute

• evelinagra1

Någon som haft corona vid BIM? Hur blev eran mens? Kom den som vanligt eller blev den sen? Testade precis positivt..

• evelinagra1
    PCOtjej95 skrev 2022-03-10 09:09:00 följande:
    Så tråkigt Rynkar på näsan Hur känns det? 
    Inte så farligt ändå, tråkigt såklart men var inställd på det
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?