• Chilins

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Dalarna91 skrev 2022-09-03 06:58:49 följande:

Chilins: tack för du visade din kurva. Antar jag får ha is i magen och se hur tempen är imorgon. 
    Min temp är fortfarande väldigt hög. 
    Jag har börjat googla på göra fertilitets test privat. Dyrt men värt det. Sen tänkte jag kanske köpa hemma test till sambon. 
    Kände du dig svullen och mens symtom precis vid bim nu när du plussade?

Ja gör det :) som du säger. Din temp är fortfarande hög så den kan lätt sticka uppåt imorgon igen elelr hålla sig på samma nivå. Jag trodde Inte att jag skulle plussa eftersom min temp aldrig kom upp till dom nivåer den brukar en cykel utan graviditet Och framförallt var min temp mycket högre när jag plussade sist. Jag hade absolut menssymptom. Kände mig låg, svullen, irriterad, allt sånt som man vanligtvis gör. Inget illamående, inga ömma bröst. Jag mår fortfarande inte illa men har ömma bröst. Så jag har knappt symptom även nu. 
  • Chilins

Jag har haft olika lutealfas, men det har antingen bara diffat någon dag alternativt att det hänt något. Tex hade jag två dagars kortare lutealfas efter att jag genomgått MA som fick avslutas med skrapning.. vet inte om det bidrog men jag tror att det är ganska konstant om det inte hänt något som kan ha påverkat.. 

• Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-03 09:09:01 följande:
    Det ser ut att det har diffat 1 dag för mig.
    Hur mår du förresten? Är så tankspridd jag glömmer fråga hur du mår.
    Längtar tills du ska ta test :) jag hoppas! Jag mår bra ännu, känner inte av något speciellt alls. Knappt någon trötthet. Ömma bröst till och från men i övrigt mår jag som vanligt. Vill bara ha nästa veckas ultraljud avklarat så att jag får veta om det finns något där i eller inte.. 
  • Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-03 10:13:06 följande:
    Vilket datum har du ultraljud? Hoppas veckan går fort för dig så man kan slappna av lite :) 
    Har en kollega som är i vecka 13 nu. Hon har inga symtomer alls. Försökt förhöra henne lite :p 
    På måndag! Så det är väldigt snart ändå 
  • Chilins

Jag har börjat blöda så det är troligen ett pågående missfall här så jag kommer finnas kvar i gruppen och får börja om också. Så tråkigt Dalarna, vi får fortsätta kämpa Hjärta

• Chilins

Ni är världens finaste personer. Tack för era fina ord och att ni hoppas. Här känns det mörkt Men blir glad av er och att ni finns. Känner mig mindre ensam. Jag håller er uppdaterade Hjärta

• Chilins

Tack Alla fina. Det har varit en tung dag idag. Det var som sagt tidigt, innan vecka 6 och kroppen verkar ha löst det hela själv och det är ju positivt. Gäller att försöka se något ljust. Nu får vi se hur kroppen återhämtar sig och när nästa ägglossning blir. bara att fortsätta försöka. Någon gång ska det väl ändå bli? 

• Chilins
    Dalarna91 skrev 2022-09-05 14:46:40 följande:
    Jag hade ägglossning och mens som vanligt när jag hade tidigt missfall. Så de är ju ändå skönt det tyckte jag. 
    Det låter bra. Jag känner mig bara så otroligt less Nu. Hur kan det alltid bli såhär?! 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?