Försöka bli gravid i höst, följas åt?
hur mår ni nu chilins, pinkflower och Amanda?jag hoppas att det var ni som hade plussat så jag inte har skrivit fel nu..
hur mår ni nu chilins, pinkflower och Amanda?jag hoppas att det var ni som hade plussat så jag inte har skrivit fel nu..
Själv så tog jag ett vanligt grav test på en eftermiddag, så klart negativt. Fattar inte varför jag tog det heller. Så är mer osäker om de är förtidigt att ta tidigt imorgon bitti.
Vet inte om jag har ett nytt symtom. Hård mage, läst många kan få det pga högt progrestron. Jag tog progrestron kräm förra månaden men ingen hård mage då.
Jag brukar ha otroligt sällan just hård mage...
Evelinagra: så härligt att höra att man inte är ensam som inte känner så mycket. Du har ju också fått se ett tickande hjärta och det är ju min dröm :) om Jag kommer lika långt som dig så kommer jag definitivt boka in privat ultraljud också. kommer inte klara att gå till rul för att få veta något. har ni berättat för några än? :)
Evelina: åh men vad Härligt med en utlandsresa! jag tänker att få jobbiga Besked är ju aldrig lätt så OM det vore så så kanske en utlandsresa är precis det ni behöver just då. Tror inte att ni ska tänka så mycket på just det utan det kommer gå bra :) det är väl rätt mycket mindre risk för missfall om man fått se ett hjärta som slår? Håller tummarna att det går bra :) tror inte att vi får flera ultraljud i vår region. Här är det rul som gäller. Jag får ju dock mitt tidiga ultraljud nu men tänker att jag ska försöka propsa på fler om det skulle se bra ut. Jag är så nervös. så rädd. mysigt att få berätta för någon!! Vi har inte berättat för någon än. Bestämt oss för att åtminstone vänta tills vi ser om det verkligen finns något där. Familjerna känner dock till problemen vi haft så om det visar något så kommer vi nog berätta för den närmaste familjen men vänta med övriga till v12
Chilin; ja ibland får man infall utan att ens veta vad man gjort och varför. Jag har två tidiga tester. Tänkte använda en imorgon. Är de fortfarande negativt så väntar till efter bim
Tack Fyrklöverns för din input kring vätskan :) jag är på ÄL+9 idag, jag tror att jag kommer testa under helgen bara för att vara lite mer beredd om mensen dyker upp på tisdag nästa vecka. Är testet i helgen negativt så hinner jag förhoppningsvis bearbeta det under helgen och slipper få en käftsmäll av mensen innan jag ska ge mig iväg till jobbet en vardag. Har haft BIM på helgen de senaste cyklerna vilket har varit väldigt skönt ändå.
Dalarna, vad tråkigt att testet var negativt :( förhoppningsvis var det bara för tidigt för att det skulle ge utslag, håller tummarna för dig!
Jag är så peppad LJM och Dalarna!! kollar tråden hela tiden om uppdatering :)