• Sophiee92

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Pinkfloweer skrev 2022-08-11 20:47:52 följande:

Spotting började nu ikväll....känsla just nu: orkar verkligen inte detta mer. Totalt hopplöst, ett plus på stickan kommer aldrig hända oss igen. 

Känner igen känslan. Total hopplöshet är precis vad man känner. Men det behöver absolut inte betyda att det är kört ändå! När har du BIM?
  • Sophiee92

Varnar för SUPER DEPPIGT INLÄGG

Idag kom dom allra mörkaste katastroftankarna till mig och jag känner att jag inte orkar mera nu. Bröt ihop och förstörde en hel dag här hemma med min man. Han orkar nog inte med mig mer snart heller. Jag håller helt ärligt på att bli galen av det här. När jag tänker rationellt så känns det som att jag klarar detta och vet hur jag ska ta mig framåt, men så faller jag tillbaka in i dom emotionella tankarna och då ser jag bara svart framför mig... Det är fjärde dagen med mens idag och jag har aldrig behövt så lång "revocery" tidigare men det var som att det här 11:e försöket tog hårdare än dom innan, och värre kommer det väl bli när vi tillslut spräcker 1-års gränsen... Nej fy idag känner jag inte att jag orkar ta ett steg till i den här riktningen.

Hur mår ni andra? Förlåt om jag missat något. Och hoppas ingen mår dåligt över mitt inlägg, jag har ingen annan att prata med om det här med min man så blir lätt att man bara kastar ur sig all skit här i tråden... :(

• Sophiee92

Pinkflower, ser helt klart ett sträck där! Åååh så spännande! Uppdatera imorgon så fort du testat igen!

• Sophiee92

Åh nej vad tråkigt Pinkflower! Hade så hoppats på att testet skulle vara ännu starkare för dig idag! :(( Stor kram och håller ännu tummarna för dig

• Sophiee92

Pinkflower, Evelina, Chilins, LJM, Amandakollb, Renwer, Fyrklövern - Tack ni underbara människor! Har varit ett par riktigt tuffa dagar men efter jag totalt bröt ihop igår framför min man, som visade stor förståelse och viket fantastiskt stöd han är, och efter jag läst igenom alla era varma och kloka ord så känns det faktiskt helt okej idag. Kanske t.om bra? 

Förstår att vi är många som delar samma liknande tankar ibland, och det är en stor tröst i sig. Det är precis den där känslan av att man passerar 1 år och nu officiellt är drabbad av ?barnlöshet?, men som ni säger så kommer allt kännas självklart i slutändan <3 att man fick just DET DÄR barnet/barnen och att man dessutom fått kämpa så mycket kommer bara göra att man förstår ännu mer hur värdefullt det är? Att det tar längre tid för oss betyder inte heller att det är något fel, bara för att det gått 1 år, som min man sa? Utan det kan bara handla om att man inte fått till exakt tajming ännu, sen säger det bara pang och så sitter man plötsligt där med sitt pluss? Åh vad jag längtar!

Skickar er alla en stor varm kram tillbaka. Återigen, den här gruppen och ni här inne är så otroligt underbara <3

• Sophiee92
    Pinkfloweer skrev 2022-08-14 09:02:30 följande:

Jag kunde såklart inte hålla mig, även att jag skrev igår att jag skulle hälla mig till onsdag med att testa igen....men nu när jag ser det här testet jag tog på morgon här så känner jag mig mindre osäker på resultatet. Vad säger ni, visst är det positivt? 

Definitivt ett tydligt streck nu ju! Grattis grattis Pinkflower <333
  • Sophiee92

LJM vad tråkigt att höra att din ägglossnings inte verkar vara på G ännu :( men som Chilins säger testen kan ju verka bli svagare för att sen öka snabbt igen. Fortsätter hålla tummarna för att det sker snart för dig!

• Sophiee92

Kul att höra dina symtom och hur ni hade sex :P Tog du förresten inositol denna månad?

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?