• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Hoppas alla får en fin påsk. Själv så blir det gott vin och goda ostar. Skaffade 2 marsvin så blir att mysa med dom i helgen. Kram på er <3

• Dalarna91

Sophie; när jag tog mitt test på BIM va först med en sticka. De va svagt positivt. Drack vatten och kissade inom 1 timme, tog med digitalt test som visade negativt. Så absolut kan de visade negativt om du druckit mycket och inte väntar länge nog. Testa med morgon urin :)

• Dalarna91

Jag har precis känt efter tappen. De otroligt "halt" och mjukt. Så tänker ägglossningen börjar närma sig. Tog test som inte visade positivt. 
    Första gången jag känner det så. Har inte känt efter så mycket förut dock. 

• Dalarna91
    Sophiee92 skrev 2022-04-18 10:12:03 följande:
    Inatt drömde jag att jag testade positivt haha, men så imorse vaknade jag med början till en riktigt jäklig mensvärk och visst var det mensen som kom...  En dag försenad vilket den aldrig varit tidigare, så surt! Nu ligger jag i soffan med värmekudden över magen och hoppas mensvärken snart ska släppa. Får satsa på maj-månad istället :) Tack för eran pepp! <3
    Va tråkigt att höra :( 
    Maj är våran månad :D
  • Dalarna91

En fråga till alla. Kanske lite dumt.. 
    Vi hade sex igår kväll, gick på toaletten under natten och sen imorse. På morgonen kände jag tappen och då va de fortfarande väldigt halt och det som kom med fingrarna ut va trådliknande. Men kan det ha varit sperman som ligger kvar? 

• Dalarna91

Har aldrig haft sånt sekret förut. Nu när jag va på toan så tog jag test, positiv ägglossning nu. (Skickar bild). Vet inte varför men är så osäker på allt just nu ..
    När jag torkade mig så va det som det halka till!! 
    Och när jag drog mellan fingrarna så blev det trådar men det va som lim. Hoppas ni kan förstå och hjälpa. 
    Har aldrig haft så förut. 

• Dalarna91

Ljm91; men äntligen!!! Så glad!! 
    Då har vi BIM nästan lika. Har min 2/5. 
    Är så imponerad ni har haft så mycket sex!! Själv hade vi i söndags och 2 gånger igår (morgon och kväll). 
    Fick muta han med avsugning idag för han skulle ställa upp på kvällen xD 

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?