Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Sophiee92 skrev 2022-08-05 13:28:12 följande:

Okej hörni, här kommer en bild med blod så hoppas ingen är känslig! Jag tänkte att jag måste fråga er då ni är så kunniga på allt. Igår kväll på CD 8-9 fick jag nämligen en liten blödning efter vi haft sex, det var väldigt ljusrött som ni kan se på bilden. Tror aldrig det hänt förut :O någon som haft liknande mellan ÄL och BIM? Kan det vara en nidblödning eller greppar jag efter halmstrån! Kan en nidblödning komma efter samlag eller är det i så fall tecken på något annat?

Cd 8-9 känns ju rimligt för en nidblödning! Jag håller tummarna!! 
  • evelinagra1

Sophie: jag beställde från gravidkollen, jag beställde pulver men tror det fanns även i tablettform om man hellre föredrar det, tog 4g om dagen så det var 8 skopor 

• evelinagra1
    Sophiee92 skrev 2022-08-05 20:05:20 följande:
    Är det som som heter MYO inositol pulver 200g?
    Ja precis! 
  • evelinagra1

Jag följer er alla här i bakrunden och hejar på er <3

Lycka till om du tar ett test imorgon Sophie <3 jag håller tummarna att mensen inte dyker upp!! 

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-08-07 22:13:52 följande:
    Har tyvärr inte testat dem, bara RFSU och Graviditetskollens stickor.

Kul att du hänger kvar evelina, hur känns det för dig nu? <3
    Har inte riktigt förstått det än och kommer nog inte göra det innan jag varit på ultraljud, vissa dagar tror jag inte att det ligger något där innan men jag hoppas så att det gör det<3
  • evelinagra1
    Pinkfloweer skrev 2022-08-12 09:08:08 följande:

Hörrni, jag vet inte vad det här är riktigt...jag gick upp på morgon för att ta mitt enda gravidtest jag hade kvar hemma bara för att få kvitto på att mensen nu kommer. Nu har jag inga kvar hemma och testet ser ut såhär. Äl +9 eller +10 vet inte helt säkert. Visst är det ett spökstreck ? Jag känner mig helt ställd för det kan ju inte vara positvt??

Jag ser absolut ett streck, jag håller tummarna att det inte är spök <3
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?