Försöka bli gravid i höst, följas åt?
hur mår ni nu chilins, pinkflower och Amanda?jag hoppas att det var ni som hade plussat så jag inte har skrivit fel nu..
hur mår ni nu chilins, pinkflower och Amanda?jag hoppas att det var ni som hade plussat så jag inte har skrivit fel nu..
Chilins: jag förstår dina känslor precis, jag har också haft få symtom och varit så orolig för det.. nu är jag i vecka 10 och har väl lite mer symtom men absolut inte mycket! Jag mår illa ibland (oftast på kvällen) och är yr emellan åt, är väl också lite trött men precis som du så kommer jag mer ursäkter till varför jag är trött eller varför jag mår illa osv.. på grund av oro har jag faktiskt bokat ett till privat ultraljud om 2 veckor..
Jag håller verkligen tummarna att allt ser bra ut på ditt ultraljud <3
Dalarna: tråkigt med negativt test men jag fortsätter ändå hålla tummarna för dig och hoppas att det bara är för tidigt! <3
Evelinagra: så härligt att höra att man inte är ensam som inte känner så mycket. Du har ju också fått se ett tickande hjärta och det är ju min dröm :) om Jag kommer lika långt som dig så kommer jag definitivt boka in privat ultraljud också. kommer inte klara att gå till rul för att få veta något. har ni berättat för några än? :)
Så himla spännande nu!! Jag hoppas sååå att ni får ett plus denna månaden <3
Håller tummarna för er
Men vad tråkigt Dalarna :( det är alltid jobbigt när mensen kommer men extra jobbigt när man verkligen känt sig gravid :/
Åå Nej chilins :( jag håller verkligen tummarna att det inte är ett missfall!! När var det du skulle på ultraljud?
så himla tråkigt att läsa alla tråkiga nyheter? vill bara ge en stor kram till er alla <3
Jag känner mig så himla dum varje gång jag skriver något här men jag hoppas att det är okej!
ni som har lite koll på progresteonkräm.. jag är i vecka 11 nu och i vecka 12 ska man väl kunna börja trappa ner med den, men jag känner mig så rädd för att sluta med den :/ och om jag skulle sluta hur ska jag trappa ner?