Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Men åååh stort grattis Chilins! Vad glad jag blir för dig <333
Men åååh stort grattis Chilins! Vad glad jag blir för dig <333
LJM, vad glad jag blir för din skull. CD33 är ju en betydlig förbättring mot tidigare :)
Här kom den fasta glada gubben även till mig :D känns super skönt för vi har fått till det bra här dagarna innan med sex varannan dag. Ser ut som vi har BIM omkring samma dagar då LJM och Dalarna :P
För mig blir det 6/9 :)
Intressant att se att testen kan vara starkare på kvällen, man hör ju alltid att det ska vara morgonurin.
Jaa så himla kul att vi synkat denna månad alla tre!
Är så glad att ni båda är kvar Chilins och Fyrklövern. Hade känts tomt utan er. Wow då är det inte långt kvar tills vi kan börja heja på dig igen Fyrklövern!
Spännande väntan för många i tråden nu. Håller tummarna för er alla att det gått vägen. Intressant att ni lyckats synka er så.
Jag ligger lite efter och räknar med ägglossning runt nästa måndag. Sambon är bortrest fram till och fredag kväll så hyfsad timing på det ändå. Räknar ändå med att lördag är tidigast möjliga dag för ägglossning.
Fyrklövern: Räknar med att det kommer att ta tid för mig så finns stor chans/risk att du inte blir ensam på oktober-listan. Vi går väl in på försök 14 nu om jag har räknat rätt. Nu verkar jag ha fallit bort från listan så ska se om jag kan lägga in igen.
Härligt att se att ni båda fått tempohöjning! Jag tempar inte regelbundet längre men brukat temp i tre dagar från ca 3 dygn efter positivt ÄL test bara för att bekräfta att jag haft ägglossning. Så ska ta temp imorgon om jag lyckas, finner det väldigt svårt dock för jag brukar bli väckt av min man varje morgon som gillar att ligga och kramas en stund innan vi går upp, och då vill jag ju inte kasta mig på tempen det första jag gör hehe...
Vi ska försöka få till det idag också men är lite rädd att vi började ha sex för tidigt denna gång och inte kommer ?orka? hela vägen in i mål :O
Sophie: Tack! Det blir väl att vi försöker köra minst varannan dag from fredag när sambon kommer hem. Jag tar inga specialtillskott eller så mer än vanlig multivitamin och järntabletter som jag ännu inte fått i mig helt efter blödningen. Hoppas att det ska gå lite extra bra när vi varit ifrån varandra och fått längta lite. Det brukar bli finnas lite extra lust då.
Chilin: Jag har funderat på det där med hur tidigt man kan se. Tack för att du berättade! Min blödning startade i vecka 6+1 så innan dess vill jag nog gärna ha kollat upp det om jag blir gravid igen för den smärtan vill jag inte uppleva igen. Men samtidigt jobbigt att inte kunna få så klara besked så tidigt. Håller tummarna för en bättre upplevelse denna gång för dig.
Dalarna och LJM: Vilka fina bekräftelser på ägglossning! Nästan så att man blir sugen på att börja tempa själv.
Så glad, nu fick vi till det en gång till innan ÄL är över för den här gången. Känns riktigt bra denna gång, aldrig fått till det såhär bra med varannan dag före och under ÄL. Får se nu om jag kommer lyckas tempa för att bekräfta ÄL eller om jag vara ska luta mig tillbaka nu och lämna detta till sitt öde :)