Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Då börjar man med ägglossning tester. Hoppas man har ägglossning innan fredag då vi är borta under helgen.
Hur går det för er andra?
Då börjar man med ägglossning tester. Hoppas man har ägglossning innan fredag då vi är borta under helgen.
Hur går det för er andra?
Vågar man hoppas på en implantationsdipp?
Då har jag positiv på ägglossning testet. Väntar till sambon kommer hem så vi kan ha sex. Hoppas på en stegring i tempen under helgen. Ska bli väldigt spännande, första månaden jag tempar mig.
Cykelhjul ; välkommen :)
Inte för att prata för någon, men tror vi alla började bli frusterad och nedstämd efter 2a försöker för oss alla.
Sen kan jag förstå det kanske är lite jobbigare när man har pcos eller annat som gör att man måste kämpa mer för att bli gravid.
Jag har precis börjat tempa varje morgon för att själv veta när jag har ägglossning, jag känner ingenting när jag har det. Så då blir det tempen som får hjälpa :)
LJM91: Tack vad gullig du är! Känns dumt man gnäller.
Jag har oregelbunden och mycket mellanblödningar som jag fått provera utskrivet för. Men proveran stoppar ägglossningen så jag vågade inte ta det förra månaden utan åt munkpeppar istället, tror nog det hjälpte lite för dagarna med mellanblödningar är färre och ÄL testerna har för första gångerna visat streck, inte helt positiva streck men dom har funnits där. Nu bekräftar ju inte ÄL testerna att ägglossningen sker, men kroppen försöker iallfall. Men Munkpepparn känns tryggare att ta än Proveran just att , tänk om man tar det på fel dag och sabbar allt.
Dalarna91: Tack! Jaa man tror någonstanns att när man tagit steget att försöka så ska det ske direkt. Jag märker inte riktigt av ÄL heller, varken på tester eller på sekretet så ska nog börja tempa nästa månad för att lära mig lite mer om kroppen.
Jag har följt många av er i trådarna på håll och lärt mig super mycket av er allas resa. Tycker det är så toppen det finns ett forum där sånt här kan lyftast vare sig det är det är gnäll, frågor eller allmäna tankar <3
Fyrklövern; sambon va väldigt duktig i starten men de senaste två försöken känns det som han inte ens försöker. Önskar jag kunde prata med han om det. Men jag vet han kommer ta det som kritik och då blir det ingenting. Är ledig idag, så har duschat och tagit på mig sexiga kläder och hoppas lite mys senare.