Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Jag har BIM på söndag. Så de är några dagar dit. Hoppas tiden går fort :)
Hoppas ni alla får ägglossning snart
Jag har BIM på söndag. Så de är några dagar dit. Hoppas tiden går fort :)
Hoppas ni alla får ägglossning snart
Sophie; jag skulle försöka få till idag och imorgon.
Vi hade bara sex dagen innan ägglossning :)
Men det borde räcka med sex dagen föra ägglossning.
Hej på er!
Jag hittade den här tråden och vill gärna vara med. Jag är 31 år gammal och vi försöker med första barnet. Blev gravid på första försöket i januari men blev tyvärr ett missfall i v10.
Är nu på 3de försöket efter missfall, BIM på tisdag eller onsdag nästa vecka. När vi började försöka i januari var jag inställd på att det skulle kunna ta tid och fick en chock när det tog sig direkt. Vill kunna vara så avslappnad nu också men blir väldigt otålig och vill att det ska ta sig direkt....
Känns som att ni stöttar varandra fint i tråden och vore fint att få bli del av det!
Jag tycker att jag känner små hugg eller att det rycker i äggstockarna... Kan det vara grav tecken? Eller att mensen är på gång kanske. Eller så inbillar man sig för att man vill se tecken.
Inga ömmande bröst direkt som jag hade när jag var gravid innan mf, fast minns inte när de började ömma...
Någon som har använt apotekets egna graviditetstest? Isåfall vad tycker ni om det?
Bjembjem; kan inte citera nu...
Detta är första månaden jag tempar. Så är inte bra på att läsa av grafarna än. Önskar jag började med det innan. När har du BIM?