• Sophiee92

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Chilins skrev 2022-10-04 20:37:30 följande:
    Då är det nästan ännu mera spännande!!! :) ingen mens ännu Antar jag? hoppas åt dig:):)
    Ingen mens ännu :O 
  • Sophiee92
    Chilins skrev 2022-10-04 20:37:30 följande:
    Då är det nästan ännu mera spännande!!! :) ingen mens ännu Antar jag? hoppas åt dig:):)
    Är så himla nervös nu!!! Men vågar samtidigt inte tro att det skulle tagit sig NU efter 13 försök. Börjar tänka att min app räknat fel och att BIM är imorgon egentligen men det är omöjligt att veta eftersom jag inte tempar hehe. Tack för din tumhållning <3
  • Sophiee92

Uppdatering från mig, negativt test med RFSU sticka imorse tyvärr :( inte ens en tillstymmelse till streck medan mensen fortsatt håller sig borta...

• Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-10-05 07:14:46 följande:
    Åh så tråkigt! Hoppet lever ändå så länge mensen håller sig borta <3
    Tack Fyrklövern <3 
  • Sophiee92
    Dalarna91 skrev 2022-10-05 07:25:36 följande:

Temp; 36.51 så hade nog ägglossning igår.. 
    Har inte haft sex på flera dagar så här är det kört xD 

Hur går det för dig Sophie?

Åh vilken dålig tajming då! När hade ni sex senast?

Testet var negativt imorse tyvärr, dock ingen mens ännu hmm....
  • Sophiee92

Grattis igen Elin, vilken lättnad att få höra.

Mensen har inte kommit här ännu men känns som den snart kommer :/

• Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-10-05 21:18:48 följande:
    Vad bra Sophie, hoppas den håller sig borta :) 
    Fortfarande ingen mens :O och brösten ömmar för fullt som dom gjort sen ägglossning. Har inget RFSU test kvar hemma att ta imorgon bitti, bara ett digitalt, vågar man ta det tro? Eller är det dumt när stickan ändå var negativ imorse?
  • Sophiee92
    Fyrklöverns skrev 2022-10-06 07:00:40 följande:
    Men gud vad bra! Låter fantastiskt! Självklart kan du ta det digitala :) Det är mer precist än RFSU stickorna. Digitala visade på mig när stickan bara visade en knappt synlig linje som min man inte ens såg haha. 

Godmorgon <3 Mensen är fortfarande sen här!
    Åh var uppe och kissade precis, vågade inte ta det digitala, är så rädd att få svart på vitt att jag inte skulle vara gravid... Planerar gå ner till apoteket när dom öppnar och köpa ett pack RFSU och då kaaanske även doppa det digitala i samma urin ifall jag skulle få något diffust utslag på stickan.
    Hur går det för dig? 

• Sophiee92

Sparade inte morgonens urin tyvärr, skulle kanske gjort det, känner mig plötsligt väldigt ivrig att få veta nu! Springer ner till apoteket här strax och testar med vanlig sticka om några timmar.
    Hur var din temp imorse Dalarna?
    Fyrklövern, ser verkligen ut som din ÄL varit :) skönt om du kan få det bekräftat helt säkert 

• Sophiee92
    Dalarna91 skrev 2022-10-06 09:48:26 följande:

Min temp va 36.36 men jag trodde klockan va tidigt, så jag va på toalett och drack vatten. La mig och 5 min senare ringde klockan.. så har inte lagt in den. 

Ah nä då förstår jag att du inte la in tempen...
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?