Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Har fått mens under natten. Så jävla fan.
Har fått mens under natten. Så jävla fan.
Ljm91; Tack <3 ser att jag kanske får ägglossning samma helg jag planerar att hälsa på familjen. Så första tanke var "kanske ska skita i att fara då". Men sen hur mycket ska ägglossningen styra ens liv. Så nästa ägglossning är jag nog borta. Funderar på att ta blodprover man kan ta privat.
Sophie; ja absolut, ägglossningen kan komma tidigare eller senare.
Ljm; ja jag tänkte ta werlabs. Men helst önskar jag att sambon gör ett spermie test. Misstänker de kan vara orsaken. Vi får se efter sommaren. Njuter först av den sen får vi se :)
Fyrklövern; förlåt men är kanske lite trög pga en del alkohol under dagen. Men är det ditt andra missfall?
I samma fall, jag är så ledsen du är med i den "klubben".
Det stämmer bra, två på raken, kan man ens sjunka lägre just nu.
Hade du också direkt efter varandra utan mens mellan?
Vad vettigt, man kan lära sig en hel del om kroppen av henne.
Aha okej, skulle kunna tyda på det då, förstår att du vill prova progesteron i sådana fall.
Usch så jobbigt att vara i den här sitsen, jag vet varken ut eller in. Känns som man inte kan lita på sin kropp. Jag vill bara bort från mig själv just nu men det går ju inte. Känns som man går ett steg bakåt varje månad med misslyckande. Tiden bara går och man slösar pengar på vitaminer och graviditetstest, man kan aldrig njuta av fester och middagar längre. Snart har jag levt ett år som gravid men man får bara en spark i huvudet varje månad.
Har inte kollat upp om jag har lågt progrestron. Kanske ska göra det.
Ljm; hoppas du får ägglossning under veckan. När i cyklusen får du den då?