Rewner skrev 2022-06-21 15:15:16 följande:
Tack för välkomnandet! Jag tror och hoppas också att man kommer att känna en ännu större tacksamhet för när det till slut fungerar och vi får våra barn. Ju förr desto bättre nu dock.
Så tråkigt att vi delar dessa erfarenheter Fyrklövern. Skönt att du fick möjlighet att välja behandling och kunde ta tillbaka lite av kontrollen på så vis. För min del blev det ju operation akut och jag hann inte få så mycket information. Var ju inte så mottaglig för det då heller. Så var en lättnad när jag sedan förstod hur det fungerar med en äggledare. Otroligt fin personal som tog hand om mig dock.
Nu velar jag lite kring hur jag ska göra med ägglossningstest den här cykeln. Vi ska ju inte försöka så egentligen kanske man ska ta semester från det, men har nog samtidigt ett behov av att få tillbaka lite koll på hur kroppen fungerar och när den kommer igång igen. Den har förstått nu att den inte är gravid iaf. Det gick väldigt fort. Tänkte ta ett gravtest imorgon bara för säkerhets skull.
Jag tänkte också ta ett uppehåll denna månad då jag skulle bort under ägglossningen men blev avbokad.
Men nu sitter jag här och har mer stress av att inte ta. Ska försöka fara och köpa imorgon. Jag tar temp varje morgon, men det bekräftar bara när jag haft det inte.
Min ägglossning är också sen...