Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Nu börjar jag känna något. Och de är nog mensen som är på väg..
Nu börjar jag känna något. Och de är nog mensen som är på väg..
Pinkflower jag kommer nog inte heller testa, blir deppig bara vid tanken på negativa test. Sen är det visserligen lika jobbigt att se blod på pappret när mensen kommer, så det lite pest eller kolera för min del.
Dalarna, det där låter riktigt drygt! Hoppas du kan stå ut utan att kasta henne i havet, kanske blir dålig stämning om du gör det xD bor ni tillsammans eller har du möjlighet att pausa från henne då och då?
Min temp var jättehög i morse och igår i morse, beror på säkert på min öroninflammation men har inte feber under dagarna så kan inte låta bli att hoppas att det är ett positivt tecken. Hade 37,08 igår och 37,11 idag, brukar ha typ 36,6. Men fyra dagar efter ägglossning är väl lite tidigt ändå för att det ska gå att utläsa något..
Åh vad tråkigt att mensen kom Dalarna :( hoppas att progesteronet gör skillnad i nästa cykel <3
Heja ägglossningen evelina! Härligt att den kom innan du åker :)
Dalarna, ägglossning fyra dagar efter positivt test låter väldigt sent, jag har också hört att 48 timmar är max. Men det kanske inte är omöjligt att det tar längre tid, eftersom positivt ägglossningstest inte är en garanti för att ägget släpper ändå. Inte helt lätt det här..
Vad tråkigt med testet Sophie, tyckte verkligen jag såg något på det förra :(
Hej Chilins, jag minns dig också :) känns ju hemskt att säga välkommen tillbaka, men tror du förstår hur jag menar. Beklagar verkligen missfallet, måste vara riktigt jobbigt när det dessutom blir utdraget.. Hoppas stenhårt att det blir ett plus som stannar kvar för dig också snart!
Börjar redan tappa det lilla hoppet jag hade för denna cykeln.. Är på ÄL+6 idag och har börjat få lite molvärk, vet att det inte behöver betyda någonting såhär tidigt men det enda molvärk säger mig är att mensen är på gång. Så deppigt :(
Tack för er pepp <3 Chilins, jag har BIM 20/6.