Chilins skrev 2022-07-23 09:47:35 följande:
Känner mig så uppgiven. Idag är det äl+12, sist plussade jag med digitalt på dag 11 så eftersom det var negativt idag på äl+12 så har jag gett upp denna cykel. Jag vet att vi är flera här som varit här från trådens start för ungefär ett år sedan. Tänk om jag hade vetat vilket omöjligt projekt det hade varit att skaffa familj. Jag vill ge er alla, oavsett om ni varit med sen början eller är nytillkomna, en stor kram bara. Det här är inte lätt på något sätt. Jag önskar så mycket att det fanns ett annat sätt att stötta varandra i det här. Det betyder Mycket att kunna dela detta med några andra men just nu känner i alla fall jag att jag behöver mer. Hålet i marken som öppnar sig efter varje misslyckat försök blir så stort och så djupt. Känner mig så himla ärrad. Hur orkar man? Tror att jag måste söka samtalsstöd efter semestrarna. Fyfan Vad jobbigt det här är
Åh nej, tyckte verkligen att jag såg ett streck på ditt test från igår <3 känner igen mig så väl i det du skriver, skickar en stor, stor kram till dig! Det är aldrig fel att prata med någon professionell när man känner sig nere och utan kontroll över livet liksom. Tänker också som du, tänk om jag hade vetat då för ett år sedan att det skulle vara såhär..
evelina, jag hade räknat den sena tempen som rätt :)