BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Första gången jag är gravid. Någon som varit med om smarta i svanskotan? Jag har just nu ont där till o från.. suck.
Så roligt. Grattis och välkommen. Häng gärna med I fb gruppen om du vill.
Har följt tråden ett tag men inte vågat svara. Jag är 32 åt och gravid med vårt första barn. Är beräknad 14 juni och är i vecka 8+4.
Jag vill gärna vara med i FBgruppen också.
Jag har fått det. Fungerade för bra nästan haha.
Borde inte barnmorskan kunna skriva ut lergigan?
Min BM sa ?säg till om ditt illamående blir värre, isåfall får vi koppla ihop dig med läkare som kan skriva ut det till dig?
Vet ej om de har samma behörigheter som en sjuksköterska? (Kan ingenting om hierarkin inom vården, så kan mycket väl ha fel här)
Vi har en helt hemlig fb-grupp för bf juni 2022. Den går inte att söka efter och man kan bars bli inbjuden via länken eller att va vänner på fb.
Skriv till mig om ni vill vara med I gruppen.
Hur kommer jag med i fb-gruppen? ????
Har följt tråden ett tag men inte vågat svara. Jag är 32 åt och gravid med vårt första barn. Är beräknad 14 juni och är i vecka 8+4.
Jag vill gärna vara med i FBgruppen också.
Kan man köra bil på det? Ska be att få det utskrivet men hur blir det med att köra bil?