BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Jag har haft så flera gånger. Till och från. V.10 på lördag.
Skönt att höra att det inte bara är jag. Känns typ som ont i äggledarna och svanken också. Har du haft så?
Fråga gällande matvanor. Jag kör normalt sett periodisk fasta och äter första målet kl 12 på dagen och sista runt 20-21, det funkar bäst med min livsstil. Nu funkar inte det pga gravid och illamående så just nu äter jag frukost, lunch, middag och något kvällis. Hur ofta äter ni? Typ tidsintervall.
Fråga gällande matvanor. Jag kör normalt sett periodisk fasta och äter första målet kl 12 på dagen och sista runt 20-21, det funkar bäst med min livsstil. Nu funkar inte det pga gravid och illamående så just nu äter jag frukost, lunch, middag och något kvällis. Hur ofta äter ni? Typ tidsintervall.
Jag körde också oftast liknande periodisk fasta före graviditeten men det är väl bäst att äta mer regelbundet nu om jag har förstått det rätt. Så jag äter typ 06.30, 11-12, 16-17 och kanske något litet på kvällen. Typ. Går det för många timmar går jag typ under av hunger :)
Intervall? Här känns det som jag äter hela tiden hahaha. Hoppas känslan av hunger konstant försvinner snart
Jag äter typ konstant, haha, mina tänder kommer inte vara på topp efter detta. Fast när jag ska äta riktig mat har jag typ svårt att få i mig den, blir liksom illamående när det blir för mkt. Kött är speciellt svårt att få i sig, fisk går bättre. Men frukt, yoghurt, mackor och kex känns det inte som det finns något stopp för just nu!
Har du fått gått på något mer VUL? Blöder du fortfarande?