Bf augusti 2022
Härligt med lediga dagar! Lyxigt. Vilken härlig och mysig helg jag och killen haft även om vi ? bara varit hemma?. En dag hyrde vi en bil och åkte till Danmark över dagen, en annan dag städade vi och rensade förrådet och åkte till soptippen, en annan dag en promenad med glass och lunch i solen och idag satt upp spjälsängen som förresten blev jättebra! Sen har vi handlat lite kläder med! Idag gick jag in i vecka 24, dvs 23+0. Tur att det börjar bli varmare Ute, för kjolar går bättre än byxor nu för tiden. Är era magar ? stora??
Vi spenderade ett par dagar hos min familj med massa lek med syskonbarn, mys i solen och god mat. Sen ett par dagar hemma tillsammans, så lyxigt att få vara tillsammans så länge, ibland vill jag bara stanna tiden och ligga i hans famn.
Jag är också glad att det är varmare, min mage får snart inte plats i jackan :D
Går in i v 25 idag, bebisen sparkar på, han verkar vara mer aktiv när jag är ensam med bebisen än när min man är hemma eller folk omkring.
Jag tänker att han ligger och lyssnar på alla ljud då :)
Jag och min mamma ska på spa om några veckor så jag har precis beställt en bikini, hoppas den passar!