• Anonym (Anonym)

Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?

Om du var singel och riktigt attraherad/intresserad av en upptagen man/kvinna och det är ömsesidigt, skulle du då ligga med personen? Eller anser du att det är fel att ligga med någon som man vet är upptagen?

Vill höra hur ni resonerar i denna fråga.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?
  • Anonym (XXX)

Jag är själv emot otrohet, så varför skulle jag då vilja medverka till andras otrohet? 

• Anonym (....)

Jag skulle kunna göra det, men skäms lite för det! Egentligen tycker jag det är fel, ändå gör jag det...

• Anonym (Nils Wiederschön)
    Anonym (XXX) skrev 2021-12-12 22:51:39 följande:

Jag är själv emot otrohet, så varför skulle jag då vilja medverka till andras otrohet? 

Det vet jag inte. Jag har inget bra svar på varför du skulle vilja det.
  • Anonym (Frigjord)

Ja. Ingen tvekan. Och även om jag varit stadgad. Hänt flera gånger på företagsfester. Det son händer där, stannar där...

• Anonym (Snäckan)

Är lite splittrad i frågan. Gift man eller sambo tydligt nej. Men har de förhållande (bara) och det är väldigt stark attraktion så kanske. Men då hoppas jag att det leder till något mer...att de gör slut...

Så är inte min grej egentligen. Har massor av upptagna/gifta män efter mig men håller dem borta...blir inte så attraherad heller när de har partner att jag vill.

• Anonym (Hon)

inte bara "hade kunnat"! Det är en fantasi jag har att ha en gift man som jag träffar! 100% yes på den!!

• Anonym (Mman)

Har legat med flera upptagna, förlovade och gifta tjejer och kvinnor.

• Underhill
    Anonym (Hon) skrev 2021-12-13 09:51:23 följande:
    inte bara "hade kunnat"! Det är en fantasi jag har att ha en gift man som jag träffar! 100% yes på den!!

Så vad är det i fantasin som får dig att triggas igång?
  • Anonym (Hon)
    Underhill skrev 2021-12-13 10:57:33 följande:

Så vad är det i fantasin som får dig att triggas igång?
    Det är det där hemliga...... och förbjudna!
    Typ en man som jag ser i lekparken med sitt barn när jag är barnvakt... och han föreslår att barnen kan leka hemma och jag följer med honom hem.
    Sen flörtar han med mig och jag får honom att gå mycket längre än han hade tänkt sig, och det slutar med att jag kommer tillbaka när han är ensam hemma och vi har sex.. 
  • Underhill
    Anonym (Hon) skrev 2021-12-13 11:02:54 följande:
    Det är det där hemliga...... och förbjudna! Typ en man som jag ser i lekparken med sitt barn när jag är barnvakt... och han föreslår att barnen kan leka hemma och jag följer med honom hem. Sen flörtar han med mig och jag får honom att gå mycket längre än han hade tänkt sig, och det slutar med att jag kommer tillbaka när han är ensam hemma och vi har sex.. 

Ahh förstår. Ja det där förbjudna kan ju trigga en del förstås.
Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?