• Anonym (Anonym)

Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?

Om du var singel och riktigt attraherad/intresserad av en upptagen man/kvinna och det är ömsesidigt, skulle du då ligga med personen? Eller anser du att det är fel att ligga med någon som man vet är upptagen?

Vill höra hur ni resonerar i denna fråga.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?
  • Pinnen2

Om hon var i ett öppet förhållande, ja då skulle jag kunna tänka mig det. Annars inte.

• Mimosa86

Nej.

Om han är otrogen? Nix- Tänder inte på ynkryggar.

Och om han skulle ha ett öppet förhållande? Nä- för krångligt.

• Anonym (Biboy)

Jag är man och ligger med både upptagna män och upptagna kvinnor.

Det ger en egoboost att få höra att man är bättre än deras partner. Särskilt när jag träffar män och får beröm för att jag är mycket skönare än deras fru/fv.

• Anonym (J)

Inte en chans. Då är det nog faktiskt större risk att jag är otrogen...

• Younewernow

Finner det väldigt upphetsande av någon anledning som jag inte riktigt vet varför, men att tillfredsställa en upptagen tjej är mycket mer upphetsande för mig än att tillfredsställa en singel tjej.

Skulle tro att det är spänningen i det "förbjudna" som gör det.

Det blir inte bättre än vad man gör det till
  • Anonym (O..ja)

Om jag har, så många gånger.

Jag har varje år på julfesten att vara så slampig jag kan, min ex.man och jag levde i en "hotwife" relation där julfesten var årets höjdpunkt.

Jag klär mig alltid extremt utmanande - aldrig trosor, dricker lagom och spelar alltid som att jag är alldeles för berusad.

I år blev det som alltid, jag lyckades med mitt uppdrag, dansade så alla stirrade, lät alla som ville ta på mig vart de ville göra det.

Sög av en kille inne på toaletten, sedan följa med ngn annan hem, följt av en härlig walk of shame där folk stirrar ut mig.

Det har blivit en o annan gift man med åren.

Hedrar min bortgångne man med att hålla liv i traditionen. 

• Younewernow

(Anonym O ja )

Är det bara julfesterna som du känner att du vill leva ut den sidan ?

Eller är det av rent andra praktiska skäl?

Tänker borde vara väldigt lätt för ensam tjej att leva ut detta om man vill oftare.

• wolf666
    Alexa40 skrev 2021-12-17 08:19:19 följande:

Ja absolut, har gjort flera gånger

Bra gjort!
  • Hotelliggaren

Jag skulle aldrig flörta/förföra nån i förhållande. Däremot är jag öppen för det om hon tar initiativet. Då ligger ansvaret på henne. Känns som att gör hon det inte med mig så gör hon det med nån annan i så fall. Och tänker att kvinnor som tar initiativ till otrohet har gjort det förut, så då är skadan redan skedd.

Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?