• Anonym (Anonym)

Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?

Om du var singel och riktigt attraherad/intresserad av en upptagen man/kvinna och det är ömsesidigt, skulle du då ligga med personen? Eller anser du att det är fel att ligga med någon som man vet är upptagen?

Vill höra hur ni resonerar i denna fråga.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?
  • Anonym (op)

Inte normalt sett, men jag har en tendens att bli intresserad sexuellt av upptagna män. Kanske för att de håller tillbaka även när de väldigt gärna vill, och man vet att det hade varit väldigt lätt att få dem att gå över gränsen. jag brukar prata sex med dem ibland på ett ganska oskyldigt sätt på jobbet, eller sitta/ligga på ett sätt där de inte kan låta bli att titta. 

Män som inte är upptagna klarar inte av att dra ut på detta så länge, därför blir jag mer kåt med upptagna män.

• Anonym (Kåt kvinna (gift))
    Anonym (op) skrev 2023-10-06 14:05:51 följande:

Inte normalt sett, men jag har en tendens att bli intresserad sexuellt av upptagna män. Kanske för att de håller tillbaka även när de väldigt gärna vill, och man vet att det hade varit väldigt lätt att få dem att gå över gränsen. jag brukar prata sex med dem ibland på ett ganska oskyldigt sätt på jobbet, eller sitta/ligga på ett sätt där de inte kan låta bli att titta. 

Män som inte är upptagna klarar inte av att dra ut på detta så länge, därför blir jag mer kåt med upptagna män.

Förbjuden frukt smakar alltid bäst
  • Stefano82
    Anonym (Kåt kvinna (gift)) skrev 2023-10-06 15:18:19 följande:
    Förbjuden frukt smakar alltid bäst
    Önskar själv att kunna träffa en gift kåt kvinna och bara kunna njuta med henne på alla sätt.
  • Anonym (Verkligheten råder)

Ja.
    Har gjort det och räknar med att det förmodligen kommer hända igen.

Jag vill ligga med en bra och attraktiv man.
    I verkligheten är väl alla bra och attraktiva män upptagna. Eller nästan alla. Så det det är ju ganska självklart, så som verkligheten ser ut.

• Anonym (endast med en speciell....)

Det finns bara en person som jag skulle kunna tänka mig att ligga med även fast jag är upptagen och den personen också har varit det fram tills nu. Den personen är min kryptonit helt enkelt. Nu är det visserligen otroligt länge sedan vi umgicks på det sättet men lockelsen finns där fortfarande från båda håll. 

• Aixam

Nja beror helt på! Om manen vet om ja då hade det varit möjligt men om det var bakom ryggen nej.

Min första erfarenhet var med ett äldre par. där hade jag inga bekymmer med det då det var han och hon som bjöd in mig!

• Anonym (M42)

Under min singelperiod gjorde jag det ofta, både tillfälligt och mer permanent, med upptagna kvinnor.

Perfekt upplägg, jag hade ingen lust att binda mig och de behövde någon som gav dem det de saknade hemma.

• Anonym (Sötnos)

Ja. Men ni är jag inte singel och skulle inte vara otrogen.

Men som singel skulle jag lätt kunna stjäla en man om jag kände för det. Har gjort det förr. Men brukar tappa attraktionen för en man som är så lättfotad :)

• Anonym (Perra)

Det beror på. Är hon ihop med någon jag känner hade jag dragit mig för att göra det. Inte värt all drama efteråt om det kommer ut. Men i övrigt hade jag knullat henne. 

• Anonym (op)
    Anonym (M42) skrev 2023-10-06 15:34:57 följande:

Under min singelperiod gjorde jag det ofta, både tillfälligt och mer permanent, med upptagna kvinnor.

Perfekt upplägg, jag hade ingen lust att binda mig och de behövde någon som gav dem det de saknade hemma.

Ungefär så jag hade velat lägga upp det med, men med män. Eller just nu är jag mest intresserad av en specifik man. Jag vill dock inte ha en relation, så han kan stanna med sin fru.
  • Miss Sunny
    Anonym (Kåt kvinna (gift)) skrev 2023-10-06 12:30:17 följande:

Självklart! Jag gör det hela tiden. Min man kan knappt få upp den längre, och när han lyckas sprutar "den lille" efter en halvminut Solig

Så jag har all rätt att få ligga med unga potenta män när jag vill. Och jag gör det också. Min aptit har bara blivit större med åren. 

Precis så här också, lusten bara ökar.

Nu är jag dock skild från min tråkiga torrboll, och barnen är utflugna. Så nu gör jag som jag vill, och har et härligt (sex)liv.

Men min unga favoritälskare är tyvärr gift   FlörtDrömmer
Svar på tråden Skulle du kunna ligga med någon som är upptagen?