Någon som nyligen genomgått ett missfall och vill följas åt?
Jag förstår dig (ledsen) man är orolig för allt i början. Så lätt att bli stressad över det här. Försök att typ släppa kontrollen och gå in i ngt ?skitsamma? läge. Stress är så jääävla dåligt för fertilitet. Jag undrar om inte det till och med var anledningen till min aslånga cykel. Jag har verkligen försökt coola ner och poff så är ÄL tillbaka.
Börjaompånykula, bra att söka hjälp tror jag. Man kan ju faktiskt göra en utredning bara för att lugna sig lite. Men kom ihåg vad min läkare sa: 13 ÄL är helt normalt.
Jag har verkligen försökt börja gå in i ngt zen med det här. Känns som att om jag känner mig själv så motverkar jag min egen fertilitet just nu. Hjärnan är en stark apparat. Jag skall verkligen försöka släppa nu. Inte vara olycklig, inte vara stressad å testa ihjäl mig halva månaden. Barnet kommer när det kommer. Har till och med börjat prata med en livscoach för att kunna coola ner och pratat om saker med någon. Kanske släpper en del spänningar. Jag tänker dricka alkohol när jag vill å bara ha det gött fram tills det jäkla ägget sätter sig!
Ibland måste man nog bara berätta för universum att det kommer att gå bra!