BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
@barbrastreisand
Jag kan ana något på ditt test förresten! Ser inte 100% blankt ut. : )
Äl+8 och negativt testa-tidigt.
Håller tummarna att det dyker upp något imorgon då jag plussade med förra barnet på äl+9 med dessa.
@katch91 definitivt streck! Grattis
Hej!
jag tänkte att jag också hänger på. BIM 15/9, första gången jag och sambon testar någorlunda seriöst för en gemensam liten.Tror jag hade ÄL natten till måndag. Räknar mig iallafall som ÄL+2 idag.
Är 33 år Har själv ett barn på 13år från en tidigare relation. Det barnet var en glad överraskning så det är första gången jag verkligen försöker och planerar för att bli gravid.
Ska försöka hålla mig från att testa tills 17/9 när jag och sambon kan testa tillsammans. Det är lite jobbresor som gör att det blir förskjutet.
Grattis till er som plussat och lycka till för alla oss andra! 😊💕
1/9 Etaj
1/9 hejfredrikson
5/9 Pörny
5/9 FruZ
2/9 Cykelhjul
3/9 Melsson
4/9 Muurrreeee
4/9 Virrevarr
5/9 Hannis1983
7/9 Jagälskarsommaren
7/9 MyFirstBaby
7/9 TrueResolution
8/9 Ametisten91
9/9 sofieodq
10/9 Inker000
10/9 Trana123
11/9 katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Barbrastreisand
12/9 Jojjans
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Roxwell
15/9 PinknFluffy
18/9 Idapida2022
21/9 Rosen
21/9 Amaaanda00
21/9 Sjuttonmånader
23/9 Idas1235
2/9 maymom
28/9 Acire94
29/9 medioker
30/9 Ewcia
jag kommer nog att testa mig på lördag 17/9 om mensen inte kommit. Jag vet ju inte hur länge min cykel är egentligen så vill inte testa mig för tidigt och ser ingen anledning till att veta det så tidigt heller. Har vanliga RFSU stickor.
om man ska räkna på 28 dagar så är min BIM 11/9, jag fick mens 30 dagar efter att jag slutade med piller så räknar med 30 dagar nu och har då BIM 13/9.
vet inte heller vad för symtom man ska ha, men haft symtom man har innan mens som ömma bröst i 2 veckor (HUR ska man orka ha det hälften av tiden varje månad???) och ont i blygdbenet så jag haft svårt att gå i två dagar, men det gick över. Inga direkta graviditessymtom. Många pratar om hunger men jag är konstant hungrig och har cravings, det är mer en livsstil för mig haha
@ettanvandarnamn123
Vad jag menar med hunger är att det typ suger surt i magsäcken att den känns tom och som man inte ätit på ca 12h fast än jag nyligen åt. Jag är också en väldigt hungrig person av mig annars men detta har inte känts som vanlig hunger utan mer svält hehe. Om detta gjorde det lite mer tydligt
@cocachins vet ej hu man citerar ^^
Jag hade tänkt testa tidigast på lördag, främst för att det är helg och jag inte vill behöva vara nedstämd en hel dag på jobbet om det blir negativt :) jag har köpt ett par CB ultratidigt och har även vanliga gravtest-stickor som är NC egna. Tempar med NC och försöker ha lite kolla på om tempen droppar väldigt mycket eller håller sig lite förhöjd :)
Har inte upplevt så mycket graviditetssymptom annat än molande värk/huggande känsla några gånger. Eventuellt mer flyttningar än vanligt men vill inte heller tolka in för mycket då det känns som man inbillar sig saker väldigt lätt när man så gärna vill vara gravid ^^
Hopps på många fler plus innan månaden är slut :D
@jojjans
håll hoppet uppe!!!!
Jag har bara känt sug i magen typ som magkatarr. Och lite slemmig i svalget typ. Fast verkligen så subtila symtom.
Jag har Plussat, men såpass svagt att jag kommer vänta tills jag bekräftat med ett digitalt eller ett starkare streck. Men ÄL+10 nivåerna är på g upp
TACK för peppen! Jag tänker att det är skönare att ställa in mig på att det inte blev nåt och sen bli positivt överraskad.
och ditt plus!! Nog är det nåt där! Låt det nu stanna, och låt oss ses i en BF-grupp snart <3