BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
1/9 Etaj
1/9 hejfredrikson
5/9 Pörny
5/9 FruZ
2/9 Cykelhjul
3/9 Melsson
4/9 Muurrreeee
4/9 Virrevarr
5/9 Hannis1983
7/9 Jagälskarsommaren
7/9 MyFirstBaby
7/9 TrueResolution
8/9 Ametisten91
9/9 sofieodq
10/9 Inker000
10/9 Trana123
11/9 katch91
11/9 Längtarefternästa
12/9 Barbrastreisand
12/9 Jojjans
12/9 Cocachin
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
13/9 klara1997
14/9 Roxwell
15/9 PinknFluffy
18/9 Idapida2022
21/9 Rosen
21/9 Amaaanda00
21/9 Sjuttonmånader
23/9 Idas1235
2/9 maymom
28/9 Acire94
29/9 medioker
30/9 Ewcia
30/9 Swn
Oj vet inte hur jag fick med alla plus, haha men lyckades lägga till mig på listan. hoppas mensen tar slut snart så man kan sätta igång.
jag ska eventuellt undersöka livmodermunnens månaden för att se om jag har myom. Läskigt?
jag kommer nog att testa mig på lördag 17/9 om mensen inte kommit. Jag vet ju inte hur länge min cykel är egentligen så vill inte testa mig för tidigt och ser ingen anledning till att veta det så tidigt heller. Har vanliga RFSU stickor.
om man ska räkna på 28 dagar så är min BIM 11/9, jag fick mens 30 dagar efter att jag slutade med piller så räknar med 30 dagar nu och har då BIM 13/9.
vet inte heller vad för symtom man ska ha, men haft symtom man har innan mens som ömma bröst i 2 veckor (HUR ska man orka ha det hälften av tiden varje månad???) och ont i blygdbenet så jag haft svårt att gå i två dagar, men det gick över. Inga direkta graviditessymtom. Många pratar om hunger men jag är konstant hungrig och har cravings, det är mer en livsstil för mig haha
Jag saknar mina p-piller just för alla grejer som kommer med hormoner. Också att man nu ska noja sig om vilken dag mensen kommer att komma på, med Piller kunde man ju veta vilken dag eller till och med skjuta på den?
är såklart pepp på att försöka bli gravid med! försöker att undvika ÄL tester eller att testa tidigt, börjar jag med sånt så kommer jag att bli för besatt och snöa in mig på allt som har med graviditet att göra. Så det är bättre för mig att hålla mig så långt borta från det som möjligt.
ja jag har också hört att man ska undvika Ipren för att det kan påverka något även när man försöker och inte redan är gravid. Men jag brukar aldrig ta mediciner ändå.
Håller tummarna att mensen inte kommer som beräknat 11-13 september! Testar 17e, så är ett bra tag kvar. Har typ inget hopp iom att jag inte har några symtom dock?
Hej! Kan någon lägga till mig med bim 12/7?
Vi har en ettårig dotter som vi vill skaffa syskon till om allt går som det ska.
Slutade amma ganska nyligen så bim kan diffa med någon dag men fick fast gubbe på Äl testet 1/9 och vi hade sex dagen innan (han kom dock inte då) och dagen efter. Vet att det inte är optimalt men dottern blev till DAGEN efter glad gubbe så håller tummarna. Så äl+5 nu och känner lite saker men det kan ju vara pms. Med dotter hade jag 0 syntom och blev helt chockad när jag såg plusset medans innan hade jag syntom varje månad. Så lurigt! lycka till alla
Var så kaxig igår. Eftersom jag verkligen tyckte mig se streck på babyplans tidiga test. Tog två efter varandra och båda fick samma typ av mkt svaga streck. Detta var inom testtiden.
När resten var helt torra syntes ingenting längre. Så blev mer och mer förvirrad igår kväll. Ser dessutom ut som att babyplans tester har en liten nivåskillnad där strecket skall vara som kanske kunde varit det som bidrog till eventuell skugga bara. Har 5 dagar kvar till BIM nu och måste försöka låta tiden utvisa.
Om det inte blir något denna månaden ska jag nog ta bort familjeliv och försöka släppa kontrollen lite. Märker Att jag blivit som besatt av att läsa alla andras stories, test, symto osv osv.
Det känns inte hälsosamt öht så som jag håller på nu.
Väntans tider?
Var så kaxig igår. Eftersom jag verkligen tyckte mig se streck på babyplans tidiga test. Tog två efter varandra och båda fick samma typ av mkt svaga streck. Detta var inom testtiden.
När resten var helt torra syntes ingenting längre. Så blev mer och mer förvirrad igår kväll. Ser dessutom ut som att babyplans tester har en liten nivåskillnad där strecket skall vara som kanske kunde varit det som bidrog till eventuell skugga bara. Har 5 dagar kvar till BIM nu och måste försöka låta tiden utvisa.
Om det inte blir något denna månaden ska jag nog ta bort familjeliv och försöka släppa kontrollen lite. Märker Att jag blivit som besatt av att läsa alla andras stories, test, symto osv osv.
Det känns inte hälsosamt öht så som jag håller på nu.
Väntans tider?
känner igen den där känslan. Önskar att jag själv inte blev så uppslukad av allt det här. Men samtidigt är familjeliv den enda trygga platsen där man kan ventilera ocensurerat, vilket nog skonar framförallt min sambo och närmsta vänner haha.
tog du aldrig något test idag?
@jojjans
Jagctog ett precis nu och väntar på resultatet
Ja det stämmer ang forum men behöver nog sluta ens tänka i dem banorna tills mensen är sen typ. Är på cykeldag 24 nu ÄL+11