• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Oktoberr

3 dagar till bim och jag har en sådan PMS. Är ett monster härhemma 😂 Tänkte ta ett test imorgonbitti men det känns inte som det gick vägen denna månaden. 

• Oktoberr

Jag gick tillbaka i min FLO app och kollade symtom jag hade dagarna innan plusset då och alla symtom är samma MEN man kan ju ha samma inför mens också. Tiden går så långsamt. Har dock en känsla av att det inte är en bebis därinne vet inte varför. Men det trodde jag iofs inte när jag plussade förra gånger heller..  

• Barbrastreisand

Äl+11 och blankt testa tidigt. Nu är det bara att vänta in mensen.. 

Men kul att det var flera plus hittills i tråden, hoppas det fortsätter så för er andra som väntar in bim {#emotions_dlg.flower}

• Jantann

Hej! 30 år och har försökt bli gravid i två år. Åt munkpeppar fram till äl och sedan en 4e dels tablett av acetylsalicicylsyra per dag fram till nu. Tog ett test då brösten ömmat men det jag tyckte var mest konstigt var min uteblivna pms. Är på bim -1 idag. Tror ni detta är positivt?😳 vågar inte tro det. Inte berättat för sambon

• Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-09-09 08:21:46 följande:

Äl+11 och blankt testa tidigt. Nu är det bara att vänta in mensen.. 

Men kul att det var flera plus hittills i tråden, hoppas det fortsätter så för er andra som väntar in bim {#emotions_dlg.flower}

men du, jag tycker jag anar något på ditt test, helt blankt ser det faktiskt inte ut? När har du bim? Jag skulle testa igen om 1-2 dagar.

• Jojjans
    Jantann skrev 2022-09-09 08:42:34 följande:

Hej! 30 år och har försökt bli gravid i två år. Åt munkpeppar fram till äl och sedan en 4e dels tablett av acetylsalicicylsyra per dag fram till nu. Tog ett test då brösten ömmat men det jag tyckte var mest konstigt var min uteblivna pms. Är på bim -1 idag. Tror ni detta är positivt?😳 vågar inte tro det. Inte berättat för sambon

Jag ser någonting där, absolut! Hur många dagar efter äl är du?

• Barbrastreisand
    Jojjans skrev 2022-09-09 08:44:06 följande:

men du, jag tycker jag anar något på ditt test, helt blankt ser det faktiskt inte ut? När har du bim? Jag skulle testa igen om 1-2 dagar.

Åh jag önskar det var något men det är torkstreck bara :( Bim på måndag, får se när den dyker upp min cykel har ju varit väldigt lång denna månad.
  • Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-09-09 08:48:35 följande:
    Åh jag önskar det var något men det är torkstreck bara :( Bim på måndag, får se när den dyker upp min cykel har ju varit väldigt lång denna månad.

även jag har bim på måndag och blankt test igår kväll (inte ens torkstreck). Vi håller varandra i handen genom den här helgen! Hjärta

• Cocachins

@Barbrastreisand Jag ser också något på ditt test, jag har dock liten erfarenhet av test så vågar inte uttala mig om torkstreck etc. Men tycker absolut du ska ta ett nytt test typ i övermorgon.

@Janntan Jag tycker det ser ut som ett svagt streck! Håller tummarna! intressant det där med acetylsalicylsyra, är det en egen kur eller fått det rekommenderat av läkare? Jag läste faktiskt att det skulle vara bra i nånumdersökning, kom över det när jag försökte googla om det var ok att mot huvudvärk vid graviditet och det var det ju inte. Så motsägelsefulla uppgifter haha. Men just eftersom de i studien visats att det ökat fertiliteten kan det ju inte vara jättefarligt, dock kanske det ska tas i mindre dos då? 

Förövrigt herregud vad jag var nära att testa imorse, men jag klarade av att hålla mig, men det var nära ögat att jag åkte dit! Sambon är inte hemma så vill vänta minst till imorgon kanske söndag innan jag testar så han hinner hem. 

• Katch91

Jag sov fruktansvärt dåligt i natt, vaknade av att jag trodde jag blödde i sängen flera gånger, men det var bara flygningar. Drömde om missfall och att det var blod och att jag hade tagit cytotec fast än jag ville fortsätta med graviditeten. 

Idag är jag trött och känner av min PMS som brukar dyka upp två dagar innan mens. Men jag får se hur det blir, har den inte kommit på söndag så är det dags att testa igen. 

Svar på tråden BIM sept -22