Robinson 2023
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
En undran om någon startat Robinson tråden då jag varit borta länge?
Jag har varit bortrest en längre tid så jag har heller inte kunnat följa vilka trådar som öppnats. Men hoppas att vi kan diskutera på den som jag öppnade
Vad tycker du om årets Robinson? Jag tycker att en person är lite för mycket i lag Nord, men annars är alla ok.
Har dock ingen favorit i år.
Ja vi får diskutera gränslandet i morgon...Sov så gott
Det startades en tråd https://www.familjeliv.se/forum/thread/82313394-robinson-varen-2023 men den verkar ha somnat in...
Ska vi fortsätta här?
Trevligt att se dig igen som sagt!
Jo, jag misstänker dom kan ha tappat en del användare när gamla FL togs bort. Fast jag har då alltid kört nya FL och är van vid det. Tycker det vore en förlust om även du försvinner härifrån så hoppas du kommer till rätta med nya FL.
Ja, jag med är nyfiken på hur det blir i Gränslandet när Fabian nu ska samspela med Zeki. Fabian verkar också ha stort ego men ändå lite mer laidback än Zeki. Zeki kan va rätt tröttsam med sin lättkränkthet och hämndbegär imho och hade hellre sett att han åkt hem istf Christina.
Jodå, jag är kvar och försvinner inte. Sen får vi hoppas Nandez kommer tillbaka! Hennes konto är kvar så jag håller tummarna! :/
Ärligt talat tycker jag Gränslandet vart riktigt plågsamt kolla på i år ffa pga Zeki. Iofs är jag van vid den typen av män eftersom jag bott hela mitt liv i förorten och ju själv har invandrarbakgrund. Tröttsamma typer. :/
Nu har jag också hittat hit.
Jag har ärligt talat inte tittat så mycket på Grönslndet. Mycket pga Zeki.
Men kanske blir det mer spännande nu när Fabian kommer dit.
Och jag håller med om det här med att låta yngre tävla mot äldre.
Det blir ju inte rättvist för fem öre.