• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • Smurffia95
    Gbgmamma skrev 2023-12-11 17:56:35 följande:

Åå nu börjar jag tappa hoppet igen, hade så mycket molvärk i fyra dagar, nu känns ingenting igen.

4 dagar till bim men jag fick sen äl så kan vara ca en vecka kvar egentligen.

Ni andra som har bim runt den 15:e känner ni något nu? 

Jag har Bim 17:e och hade världens vattniga flytningar här om dagen, har känt mildare kramper till och från igår och idag, har idag varit sådär tung och trött utan uppenbar orsak och tycker jag kissar hela tiden... MEN man känner ju efter så att man viker sig dubbel för att man vill så mycket : ) Vi får se om det är PMS eller ej Solig
  • Juliab
    Flowerpower33 skrev 2023-12-12 13:13:13 följande:
    kan bifoga bild på LH igår och idag också. Har ju ökat men står fortfarande ?låg?

Hej! 

tolkar du den på CD 14 som positiv? 

frågar då jag själv är osäker över vissa tester. Jag hade sett den som positiv men jag är nybörjare. 

• Syskonförsök
    fancyr skrev 2023-12-12 06:16:28 följande:
    Skulle du vilja länka till den studien? ☺️
    Jag hade bara bilden sparad sedan jag läst på massor innan men stött på dessa statistiska delar överallt så finns massor av artiklar att läsa om ämnet! mestadels på engelska då :) bara googla om du är intresserad! Nu är ju jag gravid så har lagt undersökningarna på hyllan  men ville bara dela med mig! 
    Syskonförsök skrev 2023-12-11 14:06:45 följande:

Nu finns det säkert otliga siffror på statistiken men denna info är från sen 2022 från fertilitetsstudier och skrivet av doktorer men procentsatsen kan såklart vara lite off men ganska bra att veta ca odds :)

//
  • Flowerpower33

Nej jag hade inte tolkat det som positivt, men fick positivt på digitala och det var samma urin, det som gör mig lite förvirrad 😬 men har äl känningar nu så kan nog stämma att testet borde ha varit positivt igår/idag 

Juliab skrev 2023-12-12 19:02:19 följande:

Hej! 

tolkar du den på CD 14 som positiv? 

frågar då jag själv är osäker över vissa tester. Jag hade sett den som positiv men jag är nybörjare. 

• Macbookpro

Någon som vet hur vanligt det är med utebliven ägglossning? första gången jag inte får positivt på testen.. :( 

• bebissugen91

Läst att man har ca 1-2 anovulatoriska cykler per år.
    Nog inget du behöver oroa dig över 💛

• Cececilia
    Macbookpro skrev 2023-12-13 13:32:35 följande:

Tack <3 

Ägglossning kan ju också dröja, det är inte säkert att den uteblir 😊 
  • fancyr

Alltså vet att detta är väldigt tidigt och kanske bara är inbillning men har som molvärk som ger molande värk i ländryggen och i låten. jag har oxå stickningar på blygdbenet och i äggstockarna. jag är extremt trött och frusen av mig. Mer än vanligt. 

sist Jag var gravid var 12 år sen så minns Inte hur det var då med symtom. 

läser i flera trådar att många ändå kan känns symtom äl+3 och framåt , kanske t.o.m. är äl+4 . vad tror ni? 

Svar på tråden Bim december 2023