• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • pannkakssmet
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-14 16:17:55 följande:

Äntligen händer det nått här! Tycker dagarna sen mensen gått i snigelfart. Men nu är äntligen ÄL här 🙏

Woho, kör hårt. Håller tummarna! 👍🏼❤️
  • frankielovie
    bebissugen91 skrev 2023-11-28 23:51:37 följande:
    Hoppar in här med! Bim på julafton

1/12 - Lillfia989, andra barnet, elfte försöket 
    2/12 - Bär, 3:e barnet, 7:e försöket efter MF
    2/12 - Letostancia, tredje barnet, tredje försöket
    2/12- Constanza, fjärde barnet, tredje försöket 
    2/12 - Embarazada, tredje barnet, 17:e försöket
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket
    3/12 - SaSeLa, 2:a barnet med en ny partner, försökt i 5,5 år.
    4/12 - bew, 2:a barnet, 2:a försöket
    4/12 - stellanova23, 3:e barnet, 2:a försöket
    4/12 - LillaPingvin, 3:e barnet, 1:a försöket
    4/12 - Gloover, 1:a barnet, 1:a försöket efter mf.,              totalt försök nummer 7
    5/12 - Madicken2023, 3:e barnet, 2:a försöket 
    5/12 - Höst2023, 1a barnet, fjärde försöket
    6/12-8/12 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    7/12 - Lugnoro, 1:a barnet, 2:a försöket 
    7/12 - Jossolo, 3:e barnet, 1:a försöket 
    9/12 - MissIsLiia, 4:e barnet, 9:e försöket!
    10/12 - StartingOver, 4:e barnet, 1:a försöket efter abort. 
    11/12 - Juliab, 2:a barnet, 5e försöket. 
    15/12 - smurfananna, 2:a barnet, 3:e försöket!
    15/12 - bambibambi född 99, 3e barnet, andra försöket, första försöket efter MF i vecka 5
    17/12 - Adaaad, 1 barnet, 3 försöker efter MA i sept, i vecka 11. 
    20/12 - Cececilia 1a, försökt många gånger i 2år
    23/12 - amiilee, 1 barnet, 8e försöket
    24/12 - bebissugen91 - 1a barnet, 4e försöket
    26/12 - MacbookPro, 1 barnet, 9e försöket
    26/12 - fancyr , 3e barnet, 1a försöket 
    28/12 - DromlivetiHD, 3e barnet, 3e försöket

Åh vad spännande, jag har också bim på julafton. Håller tummarna för oss!! 🥰

• Smurffia95

Blir galen! 
    Har mått illa hela dagen, som en blandning av halsbränna och kväljningar. Känner massa konstiga dofter (typ det luktade stekt bacon om rena disken i diskmaskinen, så konstigt!) Jag har haft molvärk flera dagar nu till och från, även ibland värk från nedre ryggen. Jag har sovit superdåligt i två nätter nu, vaknar 3-4 och kan inte somna om. Har fått världens cystacne på nässnibben av alla ställen 😂 Allt är sååå konstigt!
    Vill vänta till Bim innan jag testar för ännu syns inga tecken på mens (brukar ALLTID få mycket spotting flytningar dagarna innan).. 

Såhär "verkligt" har jag faktiskt aldrig kännt tidigare så känner mig redan livrädd för att bli besviken 😪,

Hur mår ni andra?? Någon annan med misstänksamma symtom?

• Juliab
    Smurffia95 skrev 2023-12-14 20:58:37 följande:

Blir galen! 
    Har mått illa hela dagen, som en blandning av halsbränna och kväljningar. Känner massa konstiga dofter (typ det luktade stekt bacon om rena disken i diskmaskinen, så konstigt!) Jag har haft molvärk flera dagar nu till och från, även ibland värk från nedre ryggen. Jag har sovit superdåligt i två nätter nu, vaknar 3-4 och kan inte somna om. Har fått världens cystacne på nässnibben av alla ställen 😂 Allt är sååå konstigt!
    Vill vänta till Bim innan jag testar för ännu syns inga tecken på mens (brukar ALLTID få mycket spotting flytningar dagarna innan).. 

Såhär "verkligt" har jag faktiskt aldrig kännt tidigare så känner mig redan livrädd för att bli besviken 😪,

Hur mår ni andra?? Någon annan med misstänksamma symtom?

Jag har haft lätt illamående de senaste dagarna, och haft lite molvärk till och från vilket jag inte brukar ha. Jag gjorde ett testa tidigt RFSU nu på morgonen men det är solklart negativt 😞. Så nu får jag vänta in mensen igen. Jag är så besviken. 

min BIM har skjutits fram hela tiden av NC från 11 till 12 osv och nu är den på morgondagen. Enligt Flo har jag BIM på söndag och den brukar stämma.  

• Iriss

Är helt chockad, har inte haft ett enda symptom den här gången trots att jag känt efter sådär som man gör (förra gången jag blev gravid hade jag alla möjliga tecken innan). Håller alla tummarna för att den stannar, förra gången blev det missfall. 🙏
  • DrömlivetiHD
    Iriss skrev 2023-12-15 06:44:57 följande:
    Är helt chockad, har inte haft ett enda symptom den här gången trots att jag känt efter sådär som man gör (förra gången jag blev gravid hade jag alla möjliga tecken innan). Håller alla tummarna för att den stannar, förra gången blev det missfall. 🙏
    Grattis 😍 Håller tummarna att allt går bra den här gången ♥️🙏
  • Embarazada
    pannkakssmet skrev 2023-12-14 14:14:13 följande:

Hej på er! Skulle behöva era ögon och åsikter om dessa test är positiva eller om det är precis på gränsen att äl sker snart. Börjar testa tidigt då jag fick äl CD 10 förra cykeln.

Dagens test, CD 10. NC säger positivt på detta och tidigare test? Premom anger detta som 0.63/hög.

La det intill de tidigare testerna men de har torkat och är svåra att "jämföra" med. Dagens längst ner. NC har tolkat alla som positiva, men inte premom. Är dagens test jag är osäker på, tidigare har jag tyckt varit svagare än kontrollstrecket. 
    Jag skulle säga att det är negativt. Strecket ska vara lika starkt eller starkare för att vara positivt. 
  • Juliab
    Stort grattis! Håller tummarna för er
  • Iriss
    Juliab skrev 2023-12-15 07:59:11 följande:
    Stort grattis! Håller tummarna för er

DrömlivetiHD skrev 2023-12-15 07:42:56 följande:
    Grattis 😍 Håller tummarna att allt går bra den här gången ♥️🙏
    Tack snälla ni!😍😍
  • fancyr
    Grattis!! 
Svar på tråden Bim december 2023