• fancyr

Bim december 2023

Grattis till er som plussat 🥳🥳

Äl+9 idag och nu på morgonen har alla symtom försvunnit och jag testade med ultra tidigt gravtest imorse som visade ett fetingminus. Vet att hcg kan vara lågt såhär tidigt inpå och att jag inte vet om det är 24 eller 25/26 december jag har bim beroende på vilken app jag vill följa. Så kan ha varit för tidigt även för ultra tidigt test. Har inga fler tester hemma nu men har beställt så lär komma i veckan.

• fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-19 08:48:57 följande:

Extremt svagt streck om de inte får kallas det, skugga, 7 dagar kvar till mens, räknade fel på tiden.  

Åh va spännande 😃😃
  • fancyr

Vad tror ni om det här testet? Ser jag i syne att jag kan ana ett streck ? är på bim -5/6
  • fancyr
    Sola0023 skrev 2023-12-20 18:00:32 följande:

Har egentligen bim på söndag men testet är från imorse... sen har det kommit blod idag så jag vet inte...

Hoppas det bara är en nidblödning 🙏
  • fancyr
    Iriss skrev 2023-12-20 17:53:24 följande:
    Så himla svårt att se men jag tycker också jag anar ett streck, hoppas!
    Åh då är jsg inte helt knäpp 😃😃😂
  • fancyr
    En fråga.. jag försöker räkna ut mer korrekt när jag hade ägglossning. Jag fick positivt ägglossningstest 9 december, plussade även dagen efter 10 december men det ska man tydligen inte logga ?. Så utifrån denna information, när var själva ägglossningsdagen? 10 eller 11 december?  
  • fancyr
    Natalina1451 skrev 2023-12-20 16:56:16 följande:

När börjar ni räkna ner mot ägglossning ? 
    jag tyckte jag fick ett positivt lh-test igår, det här ovan. 

idag tog jag två nya och nu fattar jag ingenting. Det rosa testet är ju väldigt väldigt positivt absolut. Men tänker att det kanske är dumt att byta märke mitt i så köpte fler från RFSU som jag alltså tagit i samma kiss.. 

när borde jag ägglossa? 

Jag undrar lite detsamma. Ska man logga båda dagarna man fått ägglossning eller bara första dagen? 
  • fancyr
    Natalina1451 skrev 2023-12-21 18:43:12 följande:

Det är så svårt, men tempar du också? 

för min temp fortsatte neråt imorse. men Jag hade så galen tyngdkänsla i livmodern igår, kändes som att jag skulle släppa 40 ägg 😆 det var borta idag när jag vaknade så jag tror jag hade ägglossning inatt någon gång. Så jag förväntar mig att min temp går uppåt imorogn. 
    på så sätt så stämmer båda testen jag tog in, det första blir ju typ 36h och det andra 12h och det jag tog idag var negativt, fortfarande ganska starkt streck men det var inte starkare än kontrollstrecket. 

läste inlägget du skrev ovan det jag citerat och om det är typ samma som för mig tänker jag att du ägglossade tidigt den 11/12 😊

Jag tempar inte tyvärr. Får inte till det riktigt 😅 

ok 😊 tack! 
  • fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-22 12:39:39 följande:
    Hur går det? Jag fick liknande streck som du men några dagar senare var de helt superblankt. Inte tagit något mer test sen dess, men bim först om 4 dagar. 

Exakt samma här. Alla test efter det är negativa, helt blanka. 

här är en bild på det foto där man kunde ana ett streck och hur det såg ut efter några timmar. 

Jag tänker att jsg inte kan hänga upp mig på detta test och får fortsätta vänta. 

jag har inga rikliga flygningar, nästan inga om man mäter med trosan. Jag brukar ha flytningar, rikliga, hela tiden Annars. Har alltid trosskydd. Första veckan jsg inte har det är nu. Jag kände dock efter idag och pp Fingret fanns en vit krämig, lotionliknande, flytning. När jag googlar kan det vara tecken på fertilt Sekret eller grav. Fertil period är det inte iaf hehe. 

• fancyr
    pippi12345 skrev 2023-12-22 14:45:56 följande:
    Har fått sådana halva streck flera gånger den här hösten med ub ultratidigt :( testen är riktigt kassa 
    nej va trist :( så när du fått så, har det inte resulterat i något plus?
Svar på tråden Bim december 2023