• fancyr

Bim december 2023

MaryH skrev 2023-12-22 20:43:43 följande:

Testade imorse och precis nu igen (testnarkoman) men helt blankt o är på ÄL +11. Tänker att det är kört...har ju alltid plussat på äl +11 och ÄL +10. 
    Testade kl 08 imorse o Testade ju igen 12 timmar efter. Tänkte att hcg hat väl hunnit öka lite på 12 timmar. Men icke...o ändå ligger jag här med illamående, huvudvärk, hunger ja alla gravsymtom.  Är så himla ledsen just nu...då blir det IVF nästa månad. Försökt i över 1 år nu...

Känner med dig! jag försöker dock intala mig själv att så länge mensen inte kommit är det inte försent 😊
  • fancyr
    Sola0023 skrev 2023-12-22 21:53:49 följande:
    Vart tar man vägen efter Bim? Finns det någon annan grupp,
    Grattis!!! 😃
  • fancyr
    Tussilago4 skrev 2023-12-23 09:38:51 följande:
    Jag är också på äl+12? negativt imorse. Mens borde ha kommit igår. Känner mig också gravid/skengravid 😄
    Plus 1 på den känslan. Äl +13 och negativt här. tog ett tidigt test som visade ett svaaaaagt sträck. Kan vara grått och då är det negativt tydligen. så svagt att man inte kan urskilja om det är svagt rosa eller grått. Tog ett tidigt test cb som visade negativt efter att jag hållit mig 4 Tim.
    😔
  • fancyr
    MaryH skrev 2023-12-23 10:57:32 följande:

Fan asså!! Jag ska ha min mens på måndag. Jag har liksom haft springandes huvudvärk hela dagen igår och natten.  Sist jag var gravid hade jag huvudvärk som första symtom.
    Sen sover jag jättedåligt. Vaknar varje timme, kissnödig på det också. Hungrig, illamående och svullna ömma bröst. Hur kan jag inte vara gravid? Hur kan jag inte plusa när jag alltid annars har gjort och med så mycket symtom? 
    Aja...Blev ingen julklapp då. Så får det bli IVF nästa månad. Hoppas verkligen att slippa det. 

Hur går det för er? Är det syskon eller första graviditet?

Så mkt som jag läst på om symtom så känns allt som om det även kan vara pms eller något helt annat. Inget av tidiga symtom är liksom uteslutande för graviditet. Känns helt hopplöst.😩 

jag ska ha mens 25e eller 26e och än så länge negativa test om vi bortser från babyplan testet. Känner mig supergravid 😔

• fancyr
    Embarazada skrev 2023-12-23 15:08:36 följande:
    Bilden ser redigerad ut....? 

det var svårt att fota strecket utan att dra ner kontrasten. Strecket kom inom rätt tid. 

• fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-24 08:38:51 följande:

Också känt mig så säker på att jag varit gravid pga symtom och förundras över hur tankekraften kan ge så många inbillningssymtom. Bim på tisdag och nu känner jag hur mensen är på g.

Tagit flera tidiga test som varit tokblanka, tyvärr. Men bara första försöket denna gång, förra graviditeten tog de sig direkt så den förhoppningen fanns ju absolut nu med.

Alltså det är exakt samma situation här. 

dock var min förra graviditet för 12 år sen och då var jag 24 så lite annorlunda kanske man får räkna med nu vid 36års åldern hehe. 

något som händer just nu är att jsg plötsligt fick en stickande smärta i vänstra äggledaren. Undrar vad det kan bero på. Ska ha mens imorgon eller tisdag beroende på? känner ingen molvärk idag. 

• fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-24 22:34:20 följande:
    Ja, de bästa man kan göra är väl att ha tålamod och se om mensen kommer eller inte.. Men lite trist att "kroppen luras" om vi inte är gravida.
    Ja men verkligen . Bim idag, senast imorgon. Negativt testa tidigt babyplan fortfarande 😔 ingen mens än Men stick i äggstockarna/ljumskarna 
  • fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-25 12:41:58 följande:
    Min mens kom nu 😒
    känner med dig! Häng med i bim tråden för Jan 2024 😬 jag och sambon har redan börjar planera för de kommande fertila dagarna 😂😂
  • fancyr
    Constanza skrev 2023-12-26 17:43:10 följande:
    Kan ni se nåt? Bim- 3 

i verkligheten syns det lite mer och det är en rosa nyans 
    Jag ser 😃 grattis!!
  • fancyr
    DrömlivetiHD skrev 2023-12-30 01:29:46 följande:
    Ja nu var det min tur 😍

//
    Grattis!! 
Svar på tråden Bim december 2023