Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Så, erkänner du att du innerst inne egentligen inte är så intresserad av henne som du påstår eller att du tror att det är kört?
Fast de väljer fortfarande aktivt att matcha med mig så...
Fast hur ska man då kunna flörta upp till relationer som rätt många gör?
Ja, jag försökte var med kåren ex.
Varit på 2 arbetsintervjuer (den svenska arbetsmarknaden är sönderreglerad och inte flexibel för unga)
Kollat CSN men högst otydligt.
Ska flytta ut sista april oavsett men min hyresvärd är riktigt dålig oavsett. Siktar på att vara anställd innan sista april oavsett då jag aktivt söker jobb.
Jättemycket och jättebrett
Har tagit 10 eller 13 poäng tar tid att räknas in
Inom Storstockholm, flyttar om i rummet bland annat och kan inte kommunicera utan skriver på riktigt lappar för hon uppenbarligen inte kan prata ordentligt. Kolla den tråden om det om värden
Grundskolan och gymnasiet idag är tyvärr inte anpassat för högskolestudier vilket även högskolorna och universiteten uppmärksammat flertalet gånger. En av orsakerna till detta är att högskolestudier är extremt kunskapsbaserade medan gymnasiebetygen är baserade på resonemang och diskussion. Har du då inte kunskaperna med dig i det på tillräcklig nivå utan "ordbajsat" dig till bra betyg så är det inte ett dugg konstigt att du inte klarar av kunskapsbaserade tentor.
Vet inte hur många gånger de senaste åren man hört från högskolevärlden att studenterna varken kan stava ordentligt, skriva grammatiskt korrekt eller ta till sig kunskaper genom att läsa. Vi går bäl se om den nya skolrefomen som ska göra skolan mer kunskapsbaserad igen lyckas vända trenden.
Så, käre TS, istället för att skylla på att det var salstenta istället för hemtenta, lär dig att ta till dig kunskaper i textform.
Men jag märker ju även i denna tråd att du har extremt svårt att svara på frågor. Antingen är det något enstavigt ord till svar eller en väldig massa ord utan något som helst sammanhang till frågan som ställts. Dvs, ordbajseri. När man sätter ihop en massa ord utan att få fram ett skit.