Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Varför startade du ens en tråd? Du vet ju redan allting.
Varför startade du ens en tråd? Du vet ju redan allting.
Jo, det gör jag
Många är inte i långsiktiga relationer som sagt utan går mellan flera relationer lite hur som helst
Ja, jag umgås med vänner
Inte mitt fel att de moderna dejtningnormerna suger
Vem tror du vet mest om att dejta? Du som aldrig gjort det eller de som har det?
Vem tror du vet mest om förhållanden? Du som aldrig haft ett eller de som har?
Utveckla gärna ditt svar med varför du tror som du gör.
Inte sagt att jag vet mest men jag har också gått på dejt och det gick inte särskilt bra pga modern dejtning
Inte sagt att jag vet mest men många går mellan många relationer för att folk inte ens vågar vara öppna innan de går in i en relation
Var på en dejt som var stendöd. Om det är så dejtning ska vara är det inte så roligt med sådan typ av dejtning
För att det är så dejtningnormerna är
Ja, det vet jag
Samma snack i över ett år.
Ändå kommer du inte längre än ett opersonligt meddelande i månaden.
Det är bara du som förlorar på det du gör/inte gör. Det spelar ingen roll hur mkt du är emot det du kallar modern dejting. Det är ändå de som faktiskt dejtar som är vinnarna, för de kommer att hitta någon att ha en relation med.
Men du som inte ens vågar fråga henne om en dejt kommer bara att stå där och titta på. På fel sida om den höga mur du byggt upp.
Jag försöker, medvetet valt att inte dejta andra heller. Är dock inte enkelt iom att jag varit i samma dm ett tag. Trodde hon redan iom att jag började dm:a henne och aktivt ställa frågor skulle inse att jag vill bjuda ut henne men det har hon inte insett verkar det som.
Jag vill inte dejta för dejtandets skull utan enbart träffa personer som jag kan se mig själv långsiktigt med.
Jag försöker som sagt
Och nej, det är ingen "anklagelse". Det är ett påpekande om en möjlig förklaring till varför du har det svårt på flera områden i livet, och skulle kunna leda till att du får adekvat stöd som hjälper dig framåt.
Jag tror mer att hon inte vet om det iom att jag inte på något sätt ens anspelat på det.
Sade inte det