-
Bara för att vissa klarat det gör inte att alla klarar det. Många gör t.o.m slut pga avståndet och jag gör mitt bästa för henneAnonym (Jonna) skrev 2025-03-14 11:55:39 följande:Ts, svara gärna på det här inlägget.
-
Inger de senaste tre dygnen men skrivit med henne mkt genom åretAnonym skrev 2025-03-15 00:31:19 följande:
De här "försöken" som du gör, hur yttrar de sig? Vad har du gjort de senaste tre dygnen, t ex?
-
Jag har inte antytt att jag gillar henne heller så fel slutsats. Jag ska bjuda ut henne.Anonym (Hej) skrev 2025-03-15 09:29:08 följande:Nu börjar du äntligen skriva lite sanning. Du tänkte att du tar ett första steg och utgick ifrån att hon skulle ta det vidare så att du slapp utsätta dig för någon risk, tyvärr har hon inte gjort det utan du är kvar i samma tanke som du var för ett år sedan.
Hon är inte intresserad. Du har lagt upp allt så fint för henne men hon tar inte emot det, hon vill inte mer. Vi har sagt det om och om igen men du är så förtjust i tanken på henne att du vägrar förstå och till och med upplevs som autistisk i din vägran att se sanningen.
Det går inte att veta än.. -
Har pratat med henne lite grann nu i grupp och wow känner samma starka känslor liksom
-
Går inte att veta änAnonym (Tiden går) skrev 2025-03-15 12:18:43 följande:Synd att hon inte känner samma för dig.
-
Svårt att veta vad det beror på. Det har skett när vi träffats.Anonym (Tiden går) skrev 2025-03-15 15:55:19 följande:
Varför tror du att hon aldrig skrivit till dig först? Varför tror du att hon aldrig tagit initiativ till att prata själv när ni träffas?
Hon har inte gjort något alls för att ni ska få kontakt, endast svarar när du skriver. Av artighet
Jag undrar hur många hon berättat för i föreningen om dig. Ditt regelbundna skrivande. Vad andra i föreningen tolkar det som.
Vi vet ju hur du skriver här, ditt maniska upprepande av saker. Hon förstår ju, precis som vi.
Tror inte det sker ändå.
Nä, tror inte vet det. -
Anonym (Tiden går) skrev 2025-03-15 16:00:57 följande:
Du kan ju inte vara säker på om hela föreningen vet om ditt skrivande med henne.
Du lever ju inget socialt liv precis, men det gör hon. Hon pratar och delar med sig av vad som händer i hennes liv.
Som jag bryr mig även om.
Jo, det gör jag
-
Vi har en stor sal där vi är i. Ska försöka om det går.Anonym (Lugn) skrev 2025-03-15 17:42:03 följande:Passa på nu att prata enskilt med henne istället för att sitta med telefonen.
-
Vi sitter still framför avtackning i förbundet. Går inte nu.Anonym (Lugn) skrev 2025-03-15 17:51:31 följande:Som sagt, lägg undan telefonen och prata med henne. Bara att gå fram och sätta igång.
Bryr mig dessutom inte om andra vet om mina känslor för henne. -
Nej ska prata med henne 1-on-1 idag om det fysiskt går. Inte så att jag "inte vill"Anonym (Lugn) skrev 2025-03-15 17:56:12 följande:Skit i det då.
-
Jag pratade om det fysiskt inte får. Kan bjuda ut henne ändå och se hur det går.Anonym (X) skrev 2025-03-15 18:51:18 följande:Om det inte går är det för att hon inte vill.
Om ni båda ville skulle ni söka er till varandra.
Hatar detta läge enormt på riktigt.. -
Nä vi var för långt ifrån varandra under eventetAnonym (X) skrev 2025-03-15 20:00:55 följande:
om 2 personer vill prata med varandra ostört går det att få till vad ni än är på. Lovar.
Hon vill inte.
Det går inte att veta än -
Du missförstår...Anonym (X) skrev 2025-03-15 20:16:44 följande:Det här är det du inte fattar men alla andra gör det:
Om 2 personer vill prata med varandra hittar de ett sätt.
Hon vill inte. -
Vill bara för allt i världen träffa den rätta kvinnan
Vet att jag vore en bra pojkvän då jag är lojal, spontan och öppen
Men modern dejtning suger -
Pga logistiken baraAnonym (X) skrev 2025-03-15 20:37:54 följande:Det här var alltså förstå gången du träffade henne sen i juli, och du fick inget tillfälle att prata enskilt med henne?
Hon är inte intresserad.
Hur kan du tro att hon är det?
Om man är intresserad av nån och man inte träffat den på 8 mån (och inte kommer träffa den på flera månader till) så ser man till att prata enskilt med den.
För vi har skrivit länge
Gick inte pga logistik. Att vara singel är jättetråkigt på alla nivåer -
Nej absolut inteAnonym (X) skrev 2025-03-15 20:38:30 följande:Nej.
Du suger på att umgås med folk. -
Handlar inte om det, fanns ingen tid i schemat tyvärr. Jag orkade med god marginal och gick så fort jag såg henne och pratade med henne (men då i grupp då det inte gick)Anonym (Tiden går) skrev 2025-03-15 22:32:30 följande:Ändå orkar du inte gå fram till henne under eventet. Avståndet var tydligen för långt.
-
Anonym (Hej) skrev 2025-03-15 20:40:37 följande:Hur kan modern dejtning ha någonting att göra med att du är för feg för att fråga henne om ni kunde ta en kort fika idag?
Så länge du fortsätter skylla på yttre omständigheter kommer du aldrig att komma dit du vill, det är bara du som kan ändra ditt liv. Så som du väljer att leva idag och skylla på allt och alla hjälper dig inte alls, dessutom stämmer inga av dina ursäkter vilket gör det hela ännu löjligare.Att du har mage att kalla mig feg när jag valde att slida in i hennes dm:s helt utan förvarning och skulle vara jätteärlig om allting om hon undrade någonting. Jag har aldrig ljugit för henne ex.
Vad ska jag göra då? Låtsas som att modern dejtning är perfekt? Tro att det är bra att dejta med en person/vecka?
Allt jag vill är att träffa den rätta kvinnan som kan leda till ett långsiktigt stabilt och kärleksfullt förhållande som inte är tråkigt