Tvingad till Incel
Jag undrar lite hur ni andra män som lever i ett sexlöst förhållande, hur ni står ut?
Jag är gift och har två barn. Har en underbar familj, som jag absolut inte vill splittra på.
Jag älskar min fru otroligt mycket. Men hon vill inte ha sex. Skyller väl på att det blev så efter barn två. Senast vi hade sex var väl för 8 månader sedan eller nått.
Så jag har ofrivilligt blivit en incel. Alltså en man som vill ha sex men som inte får något sex. Definitionen av en Incel.
Jag är inte så bitter längre över det. Utan jag jobbar på att avsexualisera min fru och finna henne oattraktiv. Det börjar gå bättre. Förhoppningsvis så är alla sexuella känslor borta i höst eller senast årsskiftet.
Jag har otroligt mörka tankar kring detta, och detta är det enda sättet jag kan hantera det på utan att behöva avsluta allt. Så därför är detta min lösning.
Så hur gör ni andra? Gör ni samma sak eller söker ni sex på annat håll (inte ett alternativ för mig att gå bakom hennes rygg).
Sen undrar jag en annan sak, det här med ordet Incel. Förstår att det är ett ord som är skapat av kvinnor för att se ner på män ytterligare. Tortera till inget sex sedan benämna det.
Min fråga är då, finns det något liknande ord för kvinnor som är lika nedvärderande? Eller har kvinnor fripass på att säga nedvärderande saker till män utan att vi får "slå tillbaka"?
Undrar mest efter som jag har blivit tvingad i mitt giftemål till att leva i ett sexlöst förhållande och alltså bli en incel. Så blir man rätt irriterad när folk använder detta fula ord.