Inlägg från: Anonym (BBW) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-12 21:50:11 följande:
    En till sinnessjuk, som dessutom hotar med dödligt våld. 

Moderatorerna, ni ska polisanmäla detta och se till att förföljelsen här upphör. Se till att hantera detta effektivt nu så att FLs reklamintäkter inte drabbas. Inga personuppgifter om mig i anmälan, och ni sköter detta utan mig. 
    Ok. då bör även FL göra en polisanmälan gällande dina inlägg. Varför är det så känsligt med dina personuppgifter. Törs du inte stå för dina kvinnoföraktande inlägg i olika trådar. Du kan vara helt lugn jag vet vad du har skrivit i andra trådar och glömmer inte så lätt.
  • Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-13 07:45:10 följande:
    Även här ser vi fultolkningar, förtal och mobbning. Till en helt sjuk nivå. 

Det är du som ska skämmas "Örjan". 
    Skall han skämmas för att han inte delar din syn på kvinnor som madrasser med hål i. 
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Oj) skrev 2024-08-13 09:17:06 följande:
    Du har aldrig funderat på att bli föraren i ditt eget liv? Istället för att gnälla på din fru så gör något åt er dåliga relation. Lämna. 
    Kort och koncist. 

Kan bara tillägga att offerkoftor är grymt osexigt och en total lustdödare.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 10:25:32 följande:
    Det är ju det enkla svaret men ofta hör...

"Bryt upp allt och skilj er bara!"

När det enda man försöker att som även som man, NÅN gång ibland, skall kunna få höra att man faktiskt gör nåt bra i sänghalmen, att även jag är åtråvärd och nån som min kvinna faktiskt VILL ha sex med.

Det är faktiskt, även som man, kul att få höra nåt liknande ibland.

Sen att detta spårar ur i ord som att "kvinnor skall inte behöva bli våldtagna", "dom skall inte behöva ställa upp på sex" är lite konstigt... det enda jag vill påvisa är att jag, som man, även vill ha lite lite av den där passionen och känna att wow hon VILL faktiskt ha sex med mig!

Blir det, som även TS säger, att känslan infinner sig att hon bara "ställer upp" så dör ju sexlivet ut.

Och det flera av oss försöker säga är att vi delar gärna lika på allt, t.ex. hushåll, barn, ommålning av hus, initiativ till sex m.m. men det man får tilllbaka är mycket av "du är dum! Kvinnor skall inte bli våldtagna eller ställa upp sex!!!!"

Nä precis... det ju för f-n det vi försöker säga.

Iallafall jag försöker bara påvisa att när det kommer till just passionen i sänghalmen så är det väääldigt känsligt att ens nämna att man kanske skall "dela på allt" där med.

Det är väl ändå inte bara upp till ena parten att se till att det finns passion även i sängkammaren? 
    Just DÄR är det bara upp till mannen??

En MAN behöver aldrig få höra att även han är sexig, åtråvärd m.m.? Eller??
    Hur tänkte du nu. 

Alla har behov av bekräftelse men det skall självklart var genuint och inte på rutin om man inte känner att det man säger är sant. 
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 11:02:20 följande:
    Av allt han skrev så är det enda du kommenterar DET?
    Personligen tycker jag att det var en extremt bra sammanfattning på vad som kan vara pudelns kärna. 
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 15:56:35 följande:
    HAHA  nä så klart skall bara ta att aldrig få nån form av bekräftelse, så klart skall jag bara ta det som en MAN!
    bara att kötta på! Kör bara kör! Här skall det minsann knullas! 
    Jajamensan!! Vad hon vill?? äää va faaan! Kör på bara! Yiihaa!!
    Här behövs fan ingen jävla "guidning"!!
    Jag är ju för fan världsbäst på det ju!😁

Tur att dina konstruktiva inlägg finns så vi MÄN vet vår plats! Jippi! 
    Men jösses. Om du nu inte får den bekräftelse du vill ha av din fru så lär du inte få den på FL heller. Du får nog accepterar att din fru helt enkelt kommunicerar på det sätt du behöver för att få den bekräftelse du behöver.

Du har inte funderat på att jobba lite med din självkänsla för att bygga din självkänsla på bekräftelse från sin fru ser ju inte ut att fungera speciellt bra.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 16:49:37 följande:
    Jepp! Rätt uppfattat! Vi har problem.
    Och vi försöker hitta lösningen.
    Kommunikation finns, svenskan är inget fel på, 
    Båda vet om problemet.
    Men vilka ord och när/hur dom bör användas är problemet.
    Vad är det som är ett problem. Du söker bekräftelse som du inte får och tror att det skall gå att med någon form av intern kod. Tillåt mig tvivla. Jag har haft sex med personer där vi inte talat sams språk utan fått hitta vägar genom teckenspråk, de få ord som dom kunnat på engelsk och min mycket bristfälliga spanska och framförallt vanlig enkelt kroppsspråk. Är man sugen på sex så syns det det behövs ingen kodspråk och i förväg uppgjorda scheman. 

Ärligt talat känns det rejält krångligt och någon form av konstgjord andning. 

Skulle nästan rekomendera er ett studiebesök på en swingersklubb för att studera hur man söker samtycke utan ord och skrivna kontrakt. 
Svar på tråden Frun tar inga initiativ